کد خبر: ۷۱۴۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران: جهاد تبیین تنها راه مقابله با فتنه‌های امروزی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین با هدف مقابله با فتنه‌ها، گفت: امروز عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، تنها راه مقابله با فتنه‌ها است.
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران: جهاد تبیین تنها راه مقابله با فتنه‌های امروزی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی روز سه‌شنبه در مراسم یادبود شهادت طلبه بسیجی آرمان علی‌وردی که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قرچک، برگزار شد اظهار داشت: اگر مردم از تمام مسائلی که در فتنه‌های اخیر توسط دشمنان قسم خورده نظام آگاه شوند، فتنه در نطفه خنثی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز صاحبان نظر و ایده باید با خطبه‌های مستدل و روشنگرانه تمام مسائل را برای آحاد مردم تبیین کنند تا فتنه به درستی شناخته شده و خنثی شود.

این مسئول یادآور شد:حوادث امروز کشور همچون اتفاقات پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) است که کشور را درگیر جنگی ترکیبی و شناختی کرده که در ایام رحلت پیامبر اسلام نیز رخ داد.
زهرایی افزود: پس از رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) جریان نفاق حاکم امور شد و با استفاده از ۲ ابزار خواص و عوام، بر امت اسلام حکومت کرد.
مدیرکل تبلیعات اسلامی استان تهران تاکید کرد: دنیا دوستی و قدرت طلبی خواص به همراه ایجاد رعب و وحشت میان عوام و نیز بی تفاوتی جامعه باعث شد این جریان نفاق قدرت گرفته و بر امت اسلام پس از رسول الله حاکم شود.

به گزارش ایرنا، شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله‌ چهارم آبان در ناآرامی‌های محله اکباتان مورد ضرب و شتم شدید اغتشاشگران قرار گرفت و به شهادت رسید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار