کد خبر: ۷۱۴۴
مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی مطرح کرد:

آمادگی حوزه هنری برای اکران فیلم «لوپتو» در مناطق محروم خراسان جنوبی

واحدی گفت: حوزه هنری خراسان جنوبی جهت اکران فیلم سینمایی «لوپتو» در مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان نیازمند هم افزایی و حمایت دستگاه های فرهنگی است و تلاش می کنیم تا کودکان و نوجوانان در مناطق محروم از دیدن این فیلم محروم نشوند.
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

آمادگی حوزه هنری برای اکران فیلم «لوپتو» در مناطق محروم خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حسین واحدی امروز (۱۷ آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فیلم سینمایی «لوپتو» یک فیلم شاد و مهیج برای کوکان و نوجوانان است که در این فیلم به موضوعات مختلف و نکات آموزنده پرداخته شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: در فیلم سینمایی «لوپتو» به موضوعات مختلفی از جمله امید، خلاقیت، تولید ملی و کارآفرینی پرداخته شده و این اثر نخستین محصول سینمایی مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری کشور است.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی لوپتو با شعار «شادی ساختنی است» تولید شده است، گفت: جهت اکران این فیلم سینمایی در مناطق محروم و حاشیه شهرهای خراسان جنوبی نیازمند هم افزایی و حمایت دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی هستیم.

واحدی بیان کرد: این آمادگی را داریم تا با کمک نهادهای فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، کمیته امداد و غیره این فیلم را به صورت نیم بها برای دانش آموزان و کودکان و نوجوانان بی بضاعت خراسان جنوبی به صورت سینماسیار اکران کنیم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: مدارس و مهدهای کودک به صورت اردویی می توانند در سینماهای استان جهت تماشای این فیلم سینمایی حضور یابند و این امکان فراهم است تا کودکان و همشهریانی که‌ در شهرستان‌های فاقد سینما نیز هستند از دیدن این انیمیشن محروم نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سینماهای خراسان جنوبی جهت اکران فیلم ها نیاز به حمایت دارند و امیدواریم دستگاه های اجرایی از سینماهای استان حمایت کنند تا بتوانیم در زمینه اکران فیلم های فاخر و ارزشی موفق باشیم.

ارسال نظر