کد خبر: ۷۱۵۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان خطاب به فعالان رسانه‌ای استان:

آرایش تهاجمی؛ بهترین طراحی جبهه رسانه‌ای است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در اولین نشست کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه کار رسانه‌ای قوی در سازمان تبلیغات اسلامی به یک باور جدی تبدیل شده است گفت: محتوا سازی مؤثر و انعکاس اخبار حرفه‌ای در رسانه برای ما موضوعیت دارد. کار‌های خوب و خبر‌های خوب از اتفاقات پیرامونی که امید آفرین باشد می‌تواند موج ناامیدی را که از رسانه‌های ضد انقلاب دمیده می‌شود خنثی کند.
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش پایگاه  خبری نهضت، حجت‌الاسلام  مهدی اخوان صباغ، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان دراولین نشست کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی این استان که  در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، بر قابلیت‌های مهم رسانه به عنوان یک ابزار مهم فرهنگی در مقابله با دشمن تأکید کرد.

اخوان گفت: ما رسما در یک جنگ ترکیبی پدافندی و  آفندی قرار داریم و آنچه دراین میان مهم است استفاده از قدرت دین و استدلال  است این درحالی است که با فعالیت رسانه‌ای صحیح نه تنها مشکلی در پاسخگویی به شبهات نداریم بلکه می‌توانیم کار آفندی هم انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به فرمایش مقام معظم رهبری، از مهمترین رویش‌های انقلاب اسلامی است که باید به رسالت خویش عمل کند لذا به این فرمایش رهبری معظم انقلاب امیدواریم و باید تلاش کنیم رسانه انقلاب اسلامی و رسانه جبهه انقلاب در جامعه حاکم شود تا قدرت لازم برای مبارزه‌ای پیروزمندانه در برابر دشمن فراهم شود.

اخوان ادامه داد: انتظار فرمانده میدان مبارزه با استکبار از افسران جنگ نرم در سازمان تبلیغات اسلامی بسیار فراتر از آن چیزی است که فعلا با آن روبه‌رو هستیم.

 حجت‌الاسلام  اخوان صباغ، همت و اراده قوی را مهمترین اهرم قدرت انسان‌ها معرفی کرد و بیان داشت: بحمدالله ما در بین جوانان این مرز و بوم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار خوبی برخوردار هستیم که قطعا همت بلندی در به ثمر رساندن اهداف و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی دارند.

وی افزود: الگوی ما در کار و فعالیت، شهید قاسم سلیمانی است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ قاسم سلیمانی یک مکتب است. حاج قاسم سلیمانی هیچگاه منتظر امکانات نمی‌ماند و تنها به تکلیف خود تمرکز داشت و همین مسئله، او را از دیگر مسئولان و بلکه از دیگر خواص و شهدا متمایز می‌کند.

صباغ با اشاره به اینکه  نگاه ما در فضای رسانه هم تهاجمی است و هم تدافی اذعان داشت:  بهترین دفاع در فضای رسانه، حمله است.... لذا بارساندن تمام ایمان در این خط که خط عقیده و ایمان راستین است در برابر دشمن خواهیم ایستاد به شبهات پاسخ می‌دهیم و در جهت تولید علم و بصیرت‌افزایی نیز لحظه‌ای  درنگ نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام اخوان صباغ، توسعه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی را امری مهم بر شمرد و خاطرنشان کرد: توسعه کمّی مؤسسات و کانون‌های فرهنگی-تبلیغی باید به شکل جدی دنبال شود و با نگاه دینی و با هدف ایجاد جبهه شبکه نشر و جهاد تبیین، به سمت رسانه‌ای شدن پیش برود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه یادآور شد: محتوا سازی مؤثر و انعکاس اخبار حرفه‌ای در رسانه برای ما موضوعیت دارد. کار‌های خوب و خبر‌های خوب از اتفاقات پیرامونی که امید آفرین باشد می‌تواند موج ناامیدی را که از رسانه‌های ضد انقلاب دمیده می‌شود خنثی کند.

حجت الاسلام اخوان صباغ افزود: یکی از مهمترین اهداف تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، ایجاد توازن بین نیرو‌های فرهنگی، تبلیغی، هنری و رسانه‌ای است که در همین راستا، بحمدالله کار رسانه‌ای قوی به عنوان یک باور جدی در سازمان تبلیغات اسلامی دارد ایجاد می‌شود لذا تا آنجا که می‌توانید تلاش کنید با اخلاص و امیدوارانه در مسیر رسیدن به هدف حرکت کنید.

در بخش دیگری از این نشست که کارگاه خبرنویسی و هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی به شکل گفتگو محور نیز با آن همراه بود، رئیس کمیته رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه رسانه و روابط عمومی این اداره کل، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای فعال در شهرستان‌ها را مهم برشمرد و حمایت از کانون‌های فرهنگی و تبلیغی را مورد تأکید قرار داد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار