کد خبر: ۷۱۵۸
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی:

بانوان جامعه پرداز؛ مهمترین عوامل تحقق جهاد تبیین به‌شمار می‌روند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در «مهرواره راویان باغ بهشت» مهمترین عوامل تحقق جهاد تبیین را بانوان جامعه پرداز برشمرد و گفت: در اصول جهاد تبیین؛ توسعه راهبردی توسط بانوان انجام می‌شود.
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

 

بانوان جامعه پرداز؛ مهمترین عوامل تحقق جهاد تبیین به‌شمار می‌روند

به گزارش پايگاه خبري نهضت،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  بعد از ظهر چهارشنبه در مهرواره راویان باغ بهشت یکی از دلایل  سفر به استان فارس را شرکت در این مهرواره  برشمرد و اظهار کرد: مهرواره راویان باغ بهشت با هدف تقدیر از بانوان مبلغه شکل گرفت این در حالی است که تکریم و تجلیل از بانوانی که در عرصه‌های تبلیغی و فرهنگی فعالیت می‌کنند از مهم ترین موضوعاتی است که باید در تمام استان‌های کشور انجام شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه  اولین روضه خانگی توسط دخت مکرم خاتم الانبیا (ص) برگزار شد اذعان داشت: روشنگری‌های حضرت فاطمه (س) در این روضه‌ها عاملی برای تعالی بصیرت جامعه اسلامی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی تاکید کرد: مهمترین عوامل تحقق جهاد تبیین، بانوان جامعه پرداز هستند چراکه  در اصول جهاد تبیین؛ توسعه راهبردی توسط زنان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در توصیف جایگاه زنان جامعه ایرانی اسلامی کوتاهی شده است ادامه داد: مهم ترین نکته در جهاد تبیین این است که بانوان مبلغ تنها تبیین‌گر نیستند بلکه تمام بانوان جامعه تبیین کننده جهاد تبیین هستند و این بانوان می‌توانند با استفاده از ابزار جدید زمینه نقش آفرینی موثر در جهاد تبیین را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام قمی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: حق گویی، بیان هنرمندانه جهاد تبیین و آموزش از مولفه‌های جهاد تبیین به‌شمار‌می‌روند و تمام بانوان ولایتی، مؤمن  و اهالی هیئات مذهبی باید به آن بپردازند تا جهاد تبیین که مطالبه رهبر معظم انقلاب است در جامعه محقق شود.

گفتنی است، درپایان این مراسم که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر کل ارشاد اسلامی استان فارس، رئیس شورای هیئات مذهبی و مدیرکل اموربانوان استان این استان  از احد ده بزرگی شاعر آیینی و پیرغلام اهل بیت (ع) این استان و همچنین 28 بانوی فعال عرصه تبلیغ تجلیل و تقدیر کردند.

بانوان جامعه پرداز؛ مهمترین عوامل تحقق جهاد تبیین به‌شمار می‌روند

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار