کد خبر: ۷۱۷۰

حضور اعضای نهضت پیشرفت بانوان اردبیل در نهمین گردهمایی یاران پیشرفت قم

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از حضور اعضای نهضت پیشرفت بانوان در نهمین گردهمایی یاران پیشرفت قم خبر داد.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

 
به گزارش پايگاه خبري نهضت،  سارا حقی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل در سخنانی از برگزاری نهمین گردهمایی یاران پیشرفت در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: با هدف هم اندیشی و تعامل اعضای نهضت پیشرفت بانوان سراسر کشور، نهمین گردهمایی یاران پیشرفت به همت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد.

وی گفت: در این گردهمایی که با حضور مدیران کل، کارشناسان فرهنگی بانوان و اعضای نهضت پیشرفت بانوان تبلیغات اسلامی استان ها برگزار شد، مباحثی از قبیل مسئله شناسی عفاف و حجاب، دختران پیشرو و رفیقانه، ارائه بوم های برتر عفاف و حجاب، ارائه بوم های برتر جهاد تبیین و بانوان فرهیخته، جایگاه زن در نظام اندیشه توحیدی، ارائه طرح ایران 1440، ارائه نظام تبیین، شبکه سازی، حرف آورد و ویکی حکایت و ارائه کاربرگ چارچوب کلان حوزه بانوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حقی افزود: در این گردهمایی حجج الاسلام شکریان امیری، حریزاوی، عزت زمانی، سهرابی، میرمحمدیان، تقدیری، خانم عاطفه سعیدی نژاد و مدیران کل استانها به سخنرانی و بیان مباحث مربوطه در خصوص نهضت پیشرفت بانوان پرداختند. 

گفتمان سازی مباحث فرهنگی هدف مهم در طرح حرف آورد

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در این گردهمایی در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد نهضت پیشرفت بانوان اردبیل پرداخت و گفت: با توجه به رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به حوزه بانوان، ستاد نهضت پیشرفت در شهرستان‌ها شکل گرفت و به دنبال آن طرح حرف آورد پی گیری شد.

وی هدف از اجرای حرف آورد را گفتمان سازی در بین بانوان عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای طرح، استعدادهای مختلف شناسایی شدند و در برنامه های سازمان از این افراد استفاده شد و بحث توانمندسازی افراد انجام شد.

حقی از برگزاری دوره فن خطابه در اردبیل خبر داد و افزود: مزایای اجرای حرف آورد، شبکه سازی است و از حرف آوردی ها در رفیقانه بهره مند شدیم و با استفاده از این دو ظرفیت کانون جهاد تبیین در استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار نهضت، نهمین گردهمایی یاران پیشرفت از 18 تا 20 آبان 1401 در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار