کد خبر: ۷۱۷۴
فرماندار گرگان:

فاصله گرفتن از آموزه‌های دینی و اخلاقی باعث آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی می‌شود

عیسی پایین‌‎محلی گفت: فاصله گرفتن از آموزه‌های دینی و اخلاقی، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در پی دارد و لازم است همه بخش‌ها و افراد دارای تریبون به ویژه قشر روحانیت بیش از گذشته به جهاد تبیین بپردازند.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت، عیسی پایین‌‎محلی در نشست روحانیون مستقر شهرستان گرگان که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با موضوع " جهاد تبیین" برگزار شد، اظهار کرد: مشروعیت انقلاب و نظام اسلامی به برکت نام امام خمینی (ره) و خون شهدای گرانقدر است و امروز جمهوری اسلامی ایران نه فقط یک قدرت منطقه‌ای بلکه به عنوان یکی از بازیگران اصلی صحنه‌های بین المللی مطرح است.

فرماندار گرگان با تأکید بر تقویت فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی گفت: فاصله گرفتن از آموزه‌های دینی و اخلاقی، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در پی دارد و لازم است همه بخش‌ها و افراد دارای تریبون به ویژه قشر روحانیت بیش از گذشته به جهاد تبیین بپردازند.

وی با تأکید براینکه حوادث اخیر در مناطق مختلف کشور ناشی از ناآگاهی بخشی از جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان است، افزود: مسئله اصلی بر سر حجاب نیست بلکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن با ایران قوی مخالف است. در دولت سیزدهم ما شاهد توفیقات مختلفی در عرصه دیپلماسی منطقه‌ای بودیم و از نظر اقتصادی نیز اقدامات اساسی انجام شد که نوید روزهای خوبی را می‌داد اما دشمن این شرایط را برنتافت و بار دیگر دست به فتنه‌انگیزی زد.

پایین‌محلی با بیان اینکه آنچه در این 43 سال سبب دوام و استمرار انقلاب اسلامی شده را نعمت ولایت و پشتیبانی مردم برشمرد و گفت: این به تجربه ثابت شده است که هرکسی از صدام گرفته تا قذافی به آمریکا اعتماد کرد، نابود و حکومتش نیز ساقط شد اما هرکسی یا گروهی که به ولایت و رهبری ایران اعتماد کرد ولو اینکه اندک بودند، امروز نقشی مهم و اثرگذار در تحولات منطقه‌ای پیدا کردند.

وی با تأکید بر موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس بررسی‌های کارشناسان 150 نقطه مهم در دنیا وجود دارد که 14 نقطه دارای اهمیت راهبردی است و از این تعداد 3 نقطه در ایران اسلامی واقع شده است. بنابراین دشمنان همواره به این کشور چشم طمع داشته اند اما می‌دانند در جنگ نظامی با توجه به پیشرفت هایی که جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب به دست آورده است، توانایی مقابله با ایران را ندارند.

پایین محلی ادامه داد: دشمن در این جنگ ترکیبی از جهل و غفلت بخشی از جامعه سوء استفاده کرده است. علاوه براین ردپای خیانت و نفوذ نیز در حوادث اخیر دیده می‌شود که با این افراد در هر جایگاهی باید بدون مماشات و با قاطعیت برخورد کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار