کد خبر: ۷۱۷۸
با حضور دانش آموزان برگزیده ؛

کارگاه‌های آموزشی برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه مدرسه برگزار شد

کارگاه‌های آموزشی برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه مدرسه با حضور دانش آموزان برگزیده جشنواره فیلم مدرسه در محور علمی آموزشی برگزار شد.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

کارگاه‌های آموزشی برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه مدرسه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در سالن صفارزاده حوزه هنری با حضور جمعی از دانش آموزان برگزیده این جشنواره برگزار شد.

در جریان این دوره سه روزه از کارگاه‌های آموزشی دانش آموزان که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارند ضمن بازدید از شرکت‌هایی همچون همراه اول و ستاد نانو در کارگاه‌های آموزشی که برای آن‌ها برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

در ادامه با توجه با توجه به ایده پردازی‌های خود در حوزه تولید محتوا در روز آخر کارگا‌ها جلسه با نمایندگان شرکت‌ها خواهد داشت. درجریان این دیدار طرح و ایده دانش آموزان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در جریان این افتتاحیه سجاد عباسی، معاون فرهنگی بخش کودک و نوجوان حوزه هنری اظهار داشت: حوزه هنری که تولدش با انقلاب اسلامی بود اساس را بر این گذاشت تا پاتوقی برای هنرمندان باشد. شما هنرمندان که نسل نوجوان و جوان جامعه هستید باید حوزه هنری را خانه خود بدانید.

وی در ادامه افزود: حوزه هنری کوک و نوجوان دارای چند باشگاه تخصصی است که در زمینه توامندسازی، ارتقا آثار تولید شده و اتصال هنرمندان نوجوان به بازار کار و عرصه‌های تکنیکی فعالیت دارد.

عباسی ادامه داد: در جشنواره فیلم مدرسه که جایزه آن به یاد زنده یاد طالب زاده تعیین شده است و این سطح مشارکت به وجود آمد مهم بود که نوجوان‌ها بدانند که هنر برای هنر حتی در جوامع غربی موضوع مهمی نیست بلکه پرداختن به معظلات متفاوت مثل محیط زیستی، امنیتی، گرسنگی است. حوزه هنری در کنار شماست تا شما بتوانید به مسائل مهم بپردازید و آن را پردازش کنید. هنرمندی که مسئله محور است با هنرمندی که صرفاً هنر را برای هنر می‌خواهد در جامعه وجه تمایز مهمی خواهد داشت. این وجه تمایز برای شما که در ابتدای راه هستید باید مورد نظر باشد. اگر دست به قلم و یا دست به دوربین می‌شود باید بدانید که دنبال چه هستید و چه مسئله‌ای را از جامعه قرار است حل کنید.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار