کد خبر: ۷۱۷۹
مسئول راهبری محتوای تبلیغی اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامي خبرداد:

نشست هم‌اندیشی «هم‌قلم» برگزار شد

حجت‌الاسلام زندوکیلی با بيان اينكه نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی با عنوان «هم‌قلم» در مشهد برگزار شد گفت: ۲۰ گروه برتر تولید محتوای تبلیغی از سراسر کشور در این نشست حضور داشتند.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

 

نشست هم‌اندیشی «هم‌قلم» برگزار شد

به گزارش پايگاه خبري نهضت،  به نقل از روابط عمومی اداره امور مبلغین، حجت‌الاسلام زندوکیلی- مسئول راهبری محتوای تبلیغی اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات  اسلامي با اشاره به این‌که این نشست در تاریخ ۱۱، ۱۲ و ۱۳ آبان ماه برگزار شد اظهار كرد: این اولین  نشست  تولیدکنندگان محتوای تبلیغی بود که برای بوم کاوی و انتقال «الگوهاي تولید محتوای تبلیغی اثرگذار» در قالب اردو برگزار شد.

وی افزود: در این نشست به ۴ مسئله « نقش تولید محتوای تبلیغی و تولیدکنندگان محتوا در جهاد تبیین- ارائه مدل کشف مسأله جامعه تبلیغی- ارائه بوم فرآیند تولید محتوای تبلیغی- بررسی و ارزیابی محصولات شاخص منبر مکتوب در فضای تبلیغی کشور» پرداخته شد.

حجت‌الاسلام زندوکیلی در ادامه بیان کرد:  ۲۰ گروه برتر تولید محتوای تبلیغی از سراسر کشوردر این نشست حضور داشتند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پس از ۷ نشست تخصصی با فعالان حوزهٔ تولید محتوای تبلیغی طي چند ماه اخير در پایان این نشست، از «شبکه ملی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی» به صورت رسمی رونمایی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار