کد خبر: ۷۱۹۱
به‌ همت چاپ و نشر بين‌الملل؛

کتاب «خمس» با ویرایش تازه تجديد چاپ شد

كتاب «خمس» به‌ همت چاپ و نشر بين‌الملل با اصلاحات و فروعات جدید به صورت صحیح‌تر و کامل‌تر تجديد چاپ و روانه بازار نشر شد.
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

تجدید چاپ کتاب «خمس» با ویرایش جدید

به گزارش پایگاه خبری نهضت، کتاب «خمس» با تألیف حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا کریمی، نمایندۀ فقهی حضرات آیات خامنه‌ای و سیستانی، پس از چاپ نخست در اوایل سال ۱۴۰۰، مورد توجه بسیاری از از اساتید و طلاب قرار گرفت و حتی در یک کارگاه ۱۱ جلسه‌ای به صورت حضوری و مجازی تدریس شد. طی مباحثاتی که انجام گرفت، برخی قسمت‌های کتاب اصلاح شد و همچنین فروعات جدیدی به آن افزوده شد تا چاپ دوم کتاب صحیح‌تر و کامل‌تر از چاپ اول باشد.

موضوع خمس و مسائل جدیدی که در توضیح المسائل جامع آیت‌الله سیستانی به آن‌ها پر داخته شده درآخرین مراحل آماده‌سازی به چاپ دوم كتاب؛ اضافه شد در نتیجه، آنچه پیش روی خوانندگان است با جدیدترین فتاوای آیت‌الله سیستانی تطبیق داده شده است اين در حالي است كه  کتاب  خمس قبل از چاپ دوم توسط کارشناسان دفتر آیت‌الله خامنه‌ای بررسي شد و پس از رایزنی در مورد برخی نکات، در نهایت کتاب مورد تأیید دفتر آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.

گفتني است، اين كتاب با موضوع «بیان مسائل خمس درآمد‌ها و مال حلال مخلوط به حرام به صورت مبنایی» با تنظیم محمدجواد محمدحسینی در ۱۶۰ صفحه (چاپ نخست، ۱۰۴ صفحه بود)، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۵۵ هزار تومان توسط شرکت چاپ و نشر بین‌الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی روانۀ بازار نشر شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار