کد خبر: ۷۲۰۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه خبرداد:

گفتمان‌های دینی در مدارس شهرستان بندرلنگه درحال برگزاری است

حجت‌الاسلام علی خلیفاوی گفت:به همت اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، گفتمان‌های دینی در مدارس این شهرستان درحال برگزاری است.
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

 

گفتمان های دینی در مدارس شهرستان بندرلنگه درحال برگزاری است

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی- رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه در این خصوص گفت: در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه قشر نوجوان و جوان جامعه و ایجاد زمینه برای توسعه تبلیغ چهره به چهره در بین دانش‌آموزان، گفتمان‌های دینی با حضور روحانیون مستقر شهرستان ، حجت‌الاسلام غلامی و حجت الاسلام رضوی در مدارس بندرلنگه برگزار شد.

وی به تعامل شایسته مدارس در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: به لحاظ نیاز فکری جوانان در مورد مسائل دینی، اعتقادی و ضرورت توجه به تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان، این گفتمان‌ها با هماهنگی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خلیفاوی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: هدف اصلی از برگزاری این گفتمان‌ها تبیین مسائل دینی و اعتقادی به نسل آینده به ویژه جوانان و نوجوانان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پایان گفت: اگر جوانان ما بتوانند با این مبانی بیشتر و بهتر آشنا شوند، بهتر می‌توانند زندگی و جایگاه اصیل آن را دریابند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار