کد خبر: ۷۲۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

دشمن با یک جنگ احزاب مدرن به دنبال براندازی نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان جنگ شناختی دشمن را یک دسیسه کور خواند و گفت: دشمن با یک جنگ احزاب مدرن به دنبال براندازی نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر انصاری راد در جلسه ای که با موضوع کارگروه الگوی سوم زن با حضور جمعی از بانوان فرهیخته برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: درگذشته دستگاههای فرهنگی طرح هائی را در حوزه عفاف و حجاب و مسائل مربوط به حوزه زن و خانواده اجراء کردند، اما این طرح ها با توجه به شرایط امروز نیازمند بازبینی و تجدید نظر، احصاء و کارآمد ساختن هر چه بیشتر روش هاست.

وی به بخشی از عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این حوزه اشاره و اذعان داشت: پیش از بروز کرونا در کشور سالانه بیش از3500نفر مبلغ به این استان به مساجد، مدارس و دانشگاهها اعزام می شدند و پاسخگوی سوالات نوجوانان و جوانان بودند و طرح گفتمان های دینی جزء طرح های موفق فرهنگی به شمار می رفت و می بایست این طرح ها امروز با توجه به حساسیت زمان استمرار یابد.

حجت الاسلام انصاری راد، تلاش دستگاهها در جهت ارائه طرح های فرهنگی و آموزشی و اشتغالزائی با توجه به اقتضائات و شرایط حاکم بر جامعه یک ضرورت مهم خواند و افزود: طرح ها باید به گونه ای تدوین شود که اجرای آن اثربخش و تداوم ذاشته باشد اما متاسفانه بعضی از طرح ها برای مدتی اجراء می شود، اما بنا به دلائلی متوقف شده یا اصلا” خروجی و بازخورد لازم را ندارد.

وی با اشاره به اغتششات اخیر و انتقاد برخی از افراد مبنی بر اینکه علل عمده شرایط پیش رو مسائل اقتصادی است تصریح کرد: امروزه در اکثر کشورهای دنیا و حتی آمریکا بیشترین مشکلات و مسائل اقتصادی وجود دارد، اما عمده این مشکلات به دشمن کنونی بر می گردد که در اتاقهای فکرشان، و با رسانه های معاند خود، مسائل اقتصادی را بهانه ای برای تجزیه و براندازی نظام قرار داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، جنگ شناختی دشمن را یک دسیسه کور خواند و اظهار داشت: دشمن با یک جنگ احزاب مدرن به دنبال براندازی نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است، شعار زن، زندگی و آزادی که آنان سر می دهند، اگر صفحات تاریخ اسلام را ورق بزنیم، می بینیم اسلام به زن، عزت و زندگی داد و تاریخ گواه است که قبل از اسلام، زن در چه شرایطی قرار داشت و در انقلاب اسلامی زن، هویت جایگاه اصلی خودش را پیدا کرد.

حجت الاسلام انصاری راد، در ادامه با اشاره به تلاش غرب برای انحطاط کشیدن حقوق زن عنوان داشت: غرب از زن به عنوان یک متاع و برده جنسی کالا به حساب می آورد و امروزه دشمن با طراحی سرویس های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و تبلیغ شبکه های اینترنشنال درصدد است تا حجاب را از سر زنان ایرانی بردارند اما امروزه بحمدلله با درایت بانوان، شان و جایگاه آنها برخلاف تمدن غربی حفظ شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار