کد خبر: ۷۲۱۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم:

تشکیل 25 هیئت اندیشه‌ورز دانش‌آموزی در مدارس دیلم

حجت‌الاسلام اندرزیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی در نشست هم‌اندیشی با رئیس آموزش و پرورش دیلم از تشکیل 25 هیئت اندیشه‌ورز دانش‌آموزی در مدارس این شهرستان خبر داد.
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

به گزارش پايگاه خبري نهضت، در راستای توسعه و تقویت فعالیت‌های دینی حوزه دانش‌آموزی، نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی حجت‌الاسلام آیت اندرزیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی با حسین رمضانی رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان 22 آبان 1401 در اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت‌الاسلام اندرزیان در این نشست اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا هر دو دستگاه از طریق ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه‌ای که دارند نسل جوان و نوجوان جامعه را که ستون‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند از نقشه‌های شوم شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی نجات دهیم.

وی گفت: در راستای بحث جهاد تبیین که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است این اداره در راستای تحقق منویات معظم له این آمادگی را دارد که نسبت به برگزاری تریبون‌های آزاد در مدارس از طریق اعزام مبلغین و مبلغات آزموده و تجربه اقدام کند که قطعا در همین جلسات به بسیاری از شبهاتی که در ذهن جوانان و نوجوانان دختر و پسر وجود دارد جواب داده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل 25 هیئت اندیشه‌ورز دانش‌آموزی در مدارس این شهرستان خبر داد و افزود: این هیئت متشکل از مدیر، معلمین و دانش‌آموزان مدارس خواهد بود که به منظور ایجاد تحول در امر نماز و اجرای فعالیت‌های تربیتی و توسعه و تقویت فرهنگ نماز تأسیس می‌شوند.

در پایان این نشست رمضانی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیلم نیز گفت: جامعه سالم در گرو داشتن و تربیت نسل نوجوان و جوان آن جامعه است و نسبت به این امر اهتمام لازم در بین مدیران مدارس وجود دارد و این اداره تلاش خواهد کرد تا بیشترین همکاری را با اداره تبلیغات اسلامی داشته باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار