کد خبر: ۷۲۳۴
در راستای طرح «مهرواره بانور» انجام شد؛

اشتغال ۱۵ نفر به همت بانوی کارآفرین در خلخال

دبیر «مهرواره بانور» استان اردبیل از ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر از بانوان کم درآمد توسط بانوی کارآفرین در خلخال خبر داد.
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام محمد صادق قاسمی در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل، از اجرای طرح ملی «مهرواره بانور» همزمان با سراسر کشور در اردبیل خبر داد و افزود: «مهرواره بانور» با همکاری شریکة الامامان، بانوان فعال محلات و کنشگران فرهنگی هر منطقه و امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی در دو بخش حل مسئله و خاطره نویسی تبلیغی با بررسی مسائل و مشکلات محلات و رصد نیاز فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف برگزار می‌شود.

وی به فعالیت موثر بانوی مسجدی در شهرستان خلخال در زمینه کارآفرینی و اشتغال ویژه «مهرواره بانور» اشاره کرد و گفت: زینب محمدی یکی از بانوان شرکت کننده در «مهرواره بانور» در اقدامی خیرخواهانه، قدم در مسیر اشتغال زایی در این شهرستان گذاشته و با ایجاد کارگاه خیاطی برای ۱۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار کارآفرینی کرده و در حرکت چرخه تولید و اقتصاد نقش موثری ایفا کرده است.

دبیر «مهرواره بانور» استان اردبیل افزود: در بازدیدی که از کارگاه تولیدی خیاطی در شهرستان خلخال انجام شد، از نزدیک در جریان فعالیت‌های بانوی کارآفرین قرار گرفته و مسائل و مشکلات آنان را برای توسعه کارگاه احصا کردیم.

حجت‌الاسلام قاسمی ابراز امیدواری کرد: برنامه ریزی لازم برای همکاری با بنیاد علوی در راستای حمایت از کارگاه تولیدی برای توسعه و افزایش میزان اشتغال در بین بانوان سرپرست خانواده انجام شده و در طرح «مهرواره بانور» با گستردگی بیشتری در مناطق مختلف این شهرستان و دیگر شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

دبیر «مهرواره بانور» به نتایج این مهرواره در جامعه اشاره کرد و افزود: بانوان نقش اصلی را در اسلامی کردن سبک زندگی خانواده‌ها دارند و می‌توانند به صورت ویژه‌ای روی جامعه تأثیر گذار باشند که در این راستا «مهرواره بانور» به نقش مهم بانوان پرداخت می‌کند.

وی در خصوص نحوه شرکت در «مهرواره بانور»  گفت: مرحله اول انتخاب مسئله است و افرادی که مایل به شرکت در مهرواره هستند، می‌توانند تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به سایت «مهرواره بانور» و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ مسئله مورد نظر خود را انتخاب و ثبت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار