کد خبر: ۷۲۴۳

مشارکت حوزه هنری شهر قدس در برنامه‌های هفته کتاب

مسوول حوزه هنری شهرستان قدس به تشریح برنامه‌های هفته کتاب پرداخت و گفت: حوزه هنری در تعامل با دستگاه‌های فرهنگی شهرقدس و در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی در برنامه‌های این هفته مشارکت فعال دارد.
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵

مشارکت حوزه هنری شهر قدس در برنامه‌های هفته کتاب

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «سید امیر حسینی» مسئول حوزه هنری شهرستان قدس از برگزاری آیین هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در این شهرستان خبر داد و با تاکید براینکه حوزه هنری یکی از دستگاه‌های مشارکت کننده در این رویداد است، اظهار داشت: آیین هفته کتاب شهرستان قدس امروز و از ساعت ۱۵ در مجتمع حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار می‌شود.

وی تجلیل از کتابداران و برترین‌های کتابخوانی شهرستان قدس را از محورهای اصلی این برنامه معرفی کرد و تاکید: حوزه هنری در تعامل با دستگاه‌های فرهنگی شهرقدس و در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی در برنامه‌های این هفته مشارکت فعال دارد و بخاطر اهتمام ویژه انتشارات سوره مهر حوزه هنری نسبت به ادبیات پایداری، دفاتر شهرستانی حوزه هنری مخصوصاً در شهرقدس در موضوع تولید کتاب و پرورش نویسنده و ادبیات و شعر فعالیت ویژه دارد لذا ما خودمان را در این زمینه مسوول می‌دانیم.

مسوول حوزه هنری شهرستان قدس پرداختن به هنر انقلاب و ادبیات پایداری را مهم‌ترین دستورکار دفتر حوزه هنری شهرستان قدس دانست و خاطرنشان ساخت: حوزه هنری تعامل و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در شهرستان قدس در تعامل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش را مهم می‌داند و از این ظرفیت برای پرورش هنرمند و توسعه تولیدات بهره خواهد گرفت.

حسینی درباره تولیدات ادبی حوزه هنری شهرستان قدس عنوان کرد: حوزه هنری شهرستان قدس به‌دنبال سوژه‌یابی مناسب از شهدای شاخص شهرستان و یا اتفاقات شاخص دوران دفاع مقدس است تا بتواند دستمایه‌های مناسبی را برای تولیدات ادبی ایجاد کند. برگزاری دوره‌های مختلف برای شاعران جوان، نویسندگان و محافل ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که ما دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم اتفاقات مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای تاریخ ثبت و ضبط کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار