کد خبر: ۷۲۴۴
حجت الاسلام فرد آقای:

توجه به عنصر مخاطب شناسی، از مؤلفه های مهم جهاد تبیین است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در سفری یکروزه به شهرستان های ایذه، رامهرمز و امیدیه، در نشست هایی جداگانه با مبلغین این شهرستان ها دیدار و گفتگو کرد.
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نهضت  با اشاره به جزئیات این سفر یکروزه اظهار داشت: در راستای برگزاری سلسله نشست های تبیینی – توجیهی با موضوع طرح درس جهاد تبیین در مدارس و با حضور شبکه امامت و شبکه تبلیغ این 3 شهرستان، نشست هایی با حضور مبلغین خواهر و برادر به شکل جداگانه برگزار شد. 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، افزود: در این نشست ها مبلغینی که قرار است فعالیت ها واقدامات مورد نظر  در طرح درس جهاد تبیین مدارس را در سه ماهه پایان سال به مرحله اجرا برسانند، نسبت به روشها و الگوهای موفق کار در مدارس و چگونگی ورود به مسائل حوزه زنان و دختران و نحوه پاسخگویی به شبهات و سئوالات دانش آموزان نکات لازم به ایشان منتقل شد.
این مقام فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: اهم مباحثی که در این سلسله نشست ها به آن پرداخته شد از دو منظر روش شناسی و مدخل شناسی و نیز ضرورت به روزرسانی دانش مبلغین و مبلغات ادر این راستا و اهمیت گفتگو با جوانان و نوجوانان به زبان خودشان و سایر موضوعاتی از این دست مطرح شد که بحمدالله مورد توجه و استقبال مخاطبین واقع گردید.
حجت الاسلام فردآقایی در پایان نسبت به اثربخشی این سلسله نشست ها ابراز امیدواری کرد و بیان داشت:  با توجه به ضرورت کار فرهنگی در مدارس به ویژه در این ایام و چگونگی حرکت موثر در موضوع جهاد تبیین، گفتگوهای بسیار خوبی صورت گرفت که امیدواریم با تلاش همه عزیزان و مجاهدت های همه مبلغین و مبلغات شاهد رشد و تعالی و پیشرفت فرهنگی دانش آموزان در سطح استان باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار