کد خبر: ۷۲۴۵
حجت الاسلام طائب در قزوین:

آمریکا می خواهد تمام محتوای مجازی تحت نظر و فرمان او باشد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا می خواهد تمام محتوای مجازی تحت نظر و فرمان او باشد، لذا باید این فضا را تغییر دهیم.
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار نهضت:حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در همایش تبیین وقایع و اغتشاشات اخیر کشور که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: آمریکا می خواهد تمام محتوای مجازی تحت نظر و فرمان او باشد، لذا باید این فضا را تغییر دهیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ای که یکپارچه نیست، مطلوب آمریکاست. لذا فرهنگ باید حاکم باشد و اقتصاد درست شود و اگر آموزش و پرورش متحول شد، شتاب جامعه بیشتر می شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در فرآیند هویت زدایی، دشمن به دنبال تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی، شبکه سازی، تولید هیجان از طریق روش های مختلف از جمله بازی های کامپیوتری، تبدیل هیجانات روانی به اعمال خشونت، تخلیه هیجانات و خشونت علیه حاکمیت، معرفی لیدرهای داخلی است.

وی ادامه داد: آمریکا بیان می کند ایران در سه چالش ما نقش دارد که به اذعان خودشان موجب شده رقبا احترام آنها را نگه ندارند، دوستانشان به آنها اعتماد نداشته باشند و انقلاب اسلامی در منطقه گسترش یابد.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه عنوان کرد: برجام را بر ایران تحمیل کردند، ولی از برجام هم نتیجه نگرفتند و این اتفاق در چند دولت آمریکا ایجاد شد اما همچنان به نتیجه نرسیدند. برای مذاکره مستقیم تلاش کردند اما مذاکره غیر مستقیم انجام شد.

وی ادامه داد: روند تقابلی بین ما و آمریکایی ها در دهه پنجم به جایی رسیده که ما داریم قدرت پیدا می کنیم به طوری که در این مقطع تاثیرگذاری بین المللی ایران بیشتر می شود.

حجت الاسلام طائب اظهار کرد: ما توانستیم در امنیت ملی و منافع ملی با ۲ قدرت دیگر تعامل کنیم که در مقابله با آمریکا به یک وحدت برسیم و این را آمریکایی ها می فهمند و می گویند ایران در سه چالش ما اثر دارد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اینترنت همانند توانمندی هسته ای است و می تواند ابزاری برای افزایش کیفیت زندگی از جهات مختلف شود، ولی اگر در دست دشمن باشد و می تواند بسیار آسیب زا باشد و باید این فضا را عوض کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار