کد خبر: ۷۲۶۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با مسؤولان جبهه انقلاب اسلامی خوزستان تأکید کرد:

نبرد اصلی دشمن، تسلط بر افکار عمومی است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی در دیدار با مسؤولان نهاد‌های فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه نبرد اصلی دشمن بر سر قبضه افکار عمومی است گفت: امروز در جنگ با  نظام سلطه، نخستین مرحله جهاد؛ امیدآفرینی است لذا برای امید آفرینی در جامعه به‌ویژه برای ایجاد انگیزه و امید میان دانش‌آموزان، باید برنامه داشته باشیم و بیشتر تلاش کنیم.
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

 

امروز در جنگ با  نظام سلطه، نخستین مرحله جهاد؛ امیدآفريني است/ نبرد اصلی دشمن بر سر قبضه افکار عمومی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در نخستین برنامه از دیدارهای خود درسفر به استان خوزستان، با مسؤولان نهاد‌های فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان دیدار و پیرامون اولویت‌های فعالیت درعرصه فرهنگ، به گفتگو نشست.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی ضمن اشاره به این موضوع که این سفر، یازدهمین سفر وی به استان خوزستان از زمان تصدی مسؤولیتش به‌عنوان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود، گفت: از طرح‌ها و تلاش‌های مسؤولان نهاد‌های فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی درسطح ملی و استانی در حد توان پشتیبانی می‌کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه نبرد اصلی دشمن بر سر قبضه افکارعمومی است، گفت: بخش‌هایی از جامعه از محتوا‌های تبلیغی و فرهنگی بهره‌ای نمی‌برند بنابراین باید تلاش کنیم در جهاد تبیین به گستره وسیع‌تری از جامعه دست یابیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود با بیان اینکه گستره نفوذ دینی باید وسیع‌تر شود، افزود: امروز در جنگ با  نظام سلطه، نخستین مرحله جهاد، امیدآفرینی است لذا برای امیدآفرینی در جامعه به‌ویژه برای ایجاد انگیزه و امید میان دانش‌آموزان باید برنامه داشته باشیم و بیشتر تلاش کنیم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار