کد خبر: ۷۲۷۳
رئيس سازمان تبليغات اسلامي در ديدار با رؤساي ادارات تبليغات اسلامي خوزستان تأكيد كرد:

ضرورت گسترش دامنه تأثیرگذاری در سه حوزه بانوان، رسانه و جوانان

رئيس سازمان تبليغات اسلامي در ديدار با رؤساي ادارات تبليغات اسلامي خوزستان گفت:بانوان اولویت برنامه‌های ابلاغی سازمان در سال جاری هستند همچنین انجام فعالیت‌های گسترده و تأثیرگذار در حوزه رسانه و نوجوانان اولویت‌های بعدی این سازمان محسوب می‌شوند اين درحالي است كه اقدامات مثمرثمري در اين حوزه‌ها انجام گرفته اما کفایت نمی‌کنند لذا به دنبال گسترش دامنه تأثیرگذاری برنامه‌ها در این سه محور هستيم.
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

 

ضرورت گسترش دامنه تأثیرگذاری در سه حوزه بانوان، رسانه و جوانان

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در  جریان سفر به اهواز با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی  خوزستان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه رؤسا و کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: بانوان اولویت برنامه‌های ابلاغی سازمان در سال جاری هستند همچنین انجام فعالیت‌های گسترده و تأثیرگذار در حوزه رسانه و نوجوانان اولویت‌های بعدی این سازمان محسوب می‌شوند این درحالی است که  در وقایع اخیر کشور، اهمیت و ظرفیت این سه محور بیش از پیش نمایان شد و دشمن نیز از این طرق، سوء استفاده و هجمه‌های متعددی وارد کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید به اینکه مراکز رسانه باید به سازمان تبدیل شوند، تصریح کرد: اتفاقات خوبی درسه حوزه بانوان، رسانه و جوانان  توسط سازمان تبلیغات اسلامی و ادارات آن در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور رقم خورد و اقدامات مثمرثمري انجام شد، اما این فعاليت‌ها و تلاش‌ها کفایت نمی‌کنند لذا به دنبال گسترش دامنه تأثیرگذاری برنامه‌ها در این سه محور هستيم.

وی بیان کرد: تلقی ما این است که طلبه اگر از پیش نماز مسجد به امام محله تبدیل شود و به امور مردم رسیدگی کند، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امر تبلیغ در مناطق حاشیه‌ای باید با اهتمام، ایثار و تلاش شبانه‌روزی انجام شود که این موضوع از اهم وظایف سازمان تبلیغات اسلامی به‌شمارمی‌رود.


حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با اشاره به اهمیت توجه به زیست بوم درتنظیم برنامه‌های فرهنگی و ترسیم نقشه راهبری گفت: هر استان ویژگی‌ها و آیین خاص خود را دارد که ادارات كل و ادارات تبليغات اسلامي در برنامه‌های خود اين موضوع را لحاظ كنند.

ارسال نظر