کد خبر: ۷۲۷۴
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با مدیران «شبکه الاهواز»

اهمیت بازآرایی ساختار فرهنگی و رسانه‌ای بیش از پیش احساس می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در دیدار با مدیران «شبکه الاهواز» با تأکید بر لزوم بازآرایی ساختار فرهنگی و رسانه‌ای، گفت: از ایده‌ها و برنامه‌های اهالی رسانه اهواز در حوزه بصیرت‌افزایی و مواجهه با هجمه‌های رسانه‌های بیگانه؛ حمایت می‌کنیم و برای برطرف کردن مشکلات این حوزه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

 

اهميت بازآرايي ساختار فرهنگی و رسانه‌ای بيش از پيش احساس مي‌شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از شبکه جهانی الاهواز بازدید  و با مدیران شبکه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست، اظهار کرد: در سفر‌های قبلی به استان خوزستان با زحمات، اهداف و نوع فعالیت کارکنان شبکه الاهواز آشنا شدم و در بازدید امروز بر دانسته‌های قبلی‌ام  افزوده شد.
وی با تاکید بر اهمیت کار رسانه‌ای، بیان کرد: اگر درعرصه تبلیغ و رسانه، حضور قدرتمندتری داشتیم، صدمات کمتری از این عرصه متحمل می‌شدیم و مجالی برای صحنه‌گردانی و آتش افروزی رسانه‌های بیگانه فراهم نمی‌شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ، عنوان کرد: در دین اسلام بر موضوع  اندیشیدن و مراقبت کردن همواره  توصیه و تأکید شده لذا به بهانه‌های مختلف به‌ویژه در وقایع اخیر باید اندیشید و نواقص گذشته را برطرف کرد.
وی  در پایان سخنان خود با تاکید بر لزوم بازآرایی ساختار فرهنگی و رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: از ایده‌ها و برنامه‌های اهالی رسانه اهواز در حوزه بصیرت افزایی و مواجهه با هجمه‌های رسانه‌های بیگانه؛ حمایت می‌کنیم و برای برطرف کردن مشکلات این حوزه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار