کد خبر: ۷۲۷۹
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در دیدار با اصحاب رسانه‌ خوزستان تأکیدکرد:

مسئولیت عظیمی در عرصه جهاد تبیین برعهده اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با اصحاب رسانه‌ استان خوزستان به تشریح اهمیت جهاد تبیین و الزامات آن پرداخت و گفت: مسئولیت عظیمی در عرصه جهاد تبیین برعهده اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه است و توقع رهبر انقلاب نیز از این دو قشر، بسیار است.
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

 

مسئولیت عظیمی در عرصه جهاد تبیین برعهده اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ شامگاه 25 آبان 1401 طی نشستی در سالن اجتماعات دارالقرآن اهواز با فعالان رسانه‌ای استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد. اصحاب هنر و رسانه خوزستان  در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود درباره جهاد تبیین و الزامات آن پرداختند و خواستار حمایت موثر سازمان  تبلیغات اسلامی شدند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه وقایع اخیر با برنامه‌‌ریزی رسانه‌های دشمن شکل گرفت، اظهار کرد: ۱۷۰ برنامه در یک سال گذشته در شبکه‌های بیگانه فارسی در مورد زنان پخش شد که ۱۳۰ برنامه آن به موضوع حجاب پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در پاسخ به این مسئله  که در مقابل هجمه‌های گسترده رسانه دشمن چه آرایشی باید اتخاذ کرد اذعان داشت: باید فعالان رسانه‌‌ای؛ مشکلات و مسائل اجتماعی و دغدغه‌های مردم را به‌خوبی رصد کرده و به آن‌ها بپردازند در حالیکه در این عرصه با توجه به گستردگی موضوعات؛ باید طبق اولویت، برنامه‌ریزی کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید بر اینکه  در جبهه فرهنگی انقلاب، نظرات و دیدگاه‌های اهالی فرهنگ به  دیدگاه‌های اصحاب رسانه نزدیک است و اختلاف نظر زیادی وجود ندارد تصریح کرد: مطالبات اصحاب رسانه در خصوص حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها براساس خروجی و تاثیرگذاری، صحیح است و باید نسبت به آن اهتمام شود.

وی همچنین با اشاره به برخی برنامه‌ها و مناسبت‌های خاص خوزستان، بیان کرد: هر برنامه‌ای در استان باید با توجه به زیست بوم و ویژگی‌های خاص استان اجرا شود واتخاذ این نگرش در تولیدات رسانه بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی در پایان سخنان خود خطاب به اهالی رسانه استان، گفت: در عرصه جهاد تبیین مسئولیت بزرگی به دوش اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه است و توقع رهبر معظم انقلاب نیز از ما بسیار است؛ لذا باید  در این عرصه به تلاش‌های خود با قدرت ادامه دهید و کارهای خود را دست کم نگیرید و کم اثر ندانید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار