کد خبر: ۷۲۸۱
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه خبرداد:

ثبت نام ۳۰۰ نفر در قرارگاه جهاد تبیین شهرستان بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه ۳۰۰ نفر در قرارگاه جهاد تبیین اين شهرستان ثبت نام کرده‌اند که در این میان، بیشترین آمار مربوط به بانوان است.
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه در خصوص اجرای طرح جهاد تبیین اظهار داشت : هدف از تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در کشور بررسی ظرفیت‌های جدید تبیین گرایی و روایت توانمندی جبهه حق، توانمندسازی و سازماندهی فعال در حوزه افکار عمومی توسط نخبگان فرهنگی است.

وی افزود : تبیین به‌معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است و در حقیقت آنچه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است؛ بنابراین، تبیین در جهت روشنگری است، بدون جهت‌گیری خاصی که بخواهیم مطلبی را توجیه کنیم یا امر نادرستی را درست جلوه دهیم.

حجت الاسلام عارف رازیانی با اشاره به تبلیغ و اطلاع رسانی و مساله جهاد تبیین در اولویت برنامه های فرهنگی این شهرستان تصریح کرد: در یکسال اخیر رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر جهاد تبیین توسط همه اقشار مردم داشتند و در این راستا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ضمن تبلیغ و اطلاع رسانی این مسئله دربین اقشار مختلف مردم فعالیت مطلوبی داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: در جهت تحقق این رزمایش چندین جلسه با فعالان فرهنگی، قرآنی، مبلغین و مبلغات و جهادگران انقلابی برگزار شده است و برای مشارکت حداکثری مردمی در جهاد تبیین به ویژه مشارکت بانوان و راهکارهای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

     

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار