کد خبر: ۷۲۸۶

نمایشگاه فناوری قرآنی در خانه فرهنگ و هنر ملل ایجاد شد

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رصدگر عمق آسمان از ایجاد نمایشگاه فناوری قرآنی در خانه فرهنگ و هنر ملل خبر داد.
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

به گزارش نهضت، مهدی پیوندزنی در حاشیه افتتاح خانه فرهنگ و هنر ملل اظهار کرد: خانه فرهنگ و هنر ملل روز جمعه با حضور استاندار قم، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در ساختمان قبلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان راه‌اندازی شد و در این خانه بناست به اتباع مقیم شهر قم خدمات فرهنگی و قرآنی ارائه شود.

وی افزود: موسسه فرهنگی قرآن و عترت رصدگر عمق آسمان یکی از مراکزی است که در خانه فرهنگ و هنر ملل با ارائه طرح باغ قرآن و عترت و نجوم قرآن، محیطی جذاب را برای قرآن آموزان اتباع مقیم قم فراهم کرده است تا بتوانند ضمن فراگیری دوره‌های آموزش قرآن شامل روخوانی، روان‌خوانی، صوت و لحن و حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، با بازی‌های قرآنی و استفاده از فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، مفاهیم قرآنی را فراگیرند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رصدگر عمق آسمان بیان داشت: در طرح باغ قرآن و عترت خانه فرهنگ و هنر ملل، فعالیت‌های قرآنی برای اتباع 88 کشور ارائه می‌شود.

پیوندزنی گفت: در فاز نخست خانه فرهنگ و هنر ملل، ارائه خدمات در مدت یک هفته از ساعت 16 تا 20 در ساختمان قبلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار جمهوری اسلامی ارائه می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار