کد خبر: ۷۲۸۷

انقعاد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، فرماندهی بسیج محلات و مساجد بوشهر

تفاهم‌نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و فرماندهی بسیج محلات و مساجد بوشهر با موضوع «همکاری در جهت تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات اسلامی» منعقد شد.
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در آئینی با حضور «حمزه شیخیانی» مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق(علیه‌السلام)  و «حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تفاهم‌نامه فرهنگی - تبلیغی با موضوع «همکاری در جهت تبیین اندیشه رهبر معظم انقلاب در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات» به امضاء طرفین رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: هدف از اجرای این تفاهم‌نامه این است که زمینه‌ای را فراهم کند که بسیجیان شهرستان بوشهر در پنج حوزه خانواده، جوان، فضای مجازی، مسجد طراز اسلامی و هیئت و برگزاری مجالس مذهبی و انقلابی با منظومه فکری مقام معظم رهبری آشنا شوند.

 حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، با اشاره به گذشت بیش از 9 ماه از اجرای «طرح ملی رهیافت ولایت» در بوشهر افزود: این کار بر اساس مدل خاص اندیشه‌پژوهی صورت گرفته و یکی از مؤثرترین پژوهش‌هایی است که در حوزه اندیشه مقام معظم رهبری صورت گرفته و در نهایت منجر به تولید سامانه جامع منظومه فکری مقام معظم رهبری «مد ظله‌العالی» خواهد شد که مورد استفاده همه دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه، اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تأیید و معرفی مبلغان آشنا به اندیشه‌های مقام معظم رهبری «مد ظله‌العالی» به بسیج محلات و مساجد تأمین محتوا و ارائه گواهی‌نامه پایان دوره به افرادی که موفق به اخذ نمره مطلوب در آزمون پایانی شوند، اقدام خواهد کرد.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه در پنج ماده تنظیم، و آئین انعقاد آن 28 آبان 1401 با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی علیپور، مسئول طرح رهیافت ولایت شهرستان بوشهر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار