کد خبر: ۷۲۸۹

جهاد تبیین در حوزه بانوان و خانواده در اولویت برنامه های فرهنگی باشد

مشاور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: اولویت فرهنگی در جهاد تبیین توجه به حوزه خانواده، بانوان و سبک زندگی اسلامی است.
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت، ستاره رادفرد در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی اظهار کرد:  در جامعه کنونی دشمن با درک اهمیت جایگاه بانوان و خانواده، از طریق ابزارهای نوین رسانه ای و هنری به دنبال استحاله فرهنگ دینی بانوان جامعه و ترویج سبک زندگی غربی است. 

پژوهشگرعلوم اجتماعی افزود، در این فضای غبار آلود وظیفه بانوان جامعه در جهاد تبیین با موضوع خانواده، سبک زندگی و جایگاه زن در اسلام مضاعف است. و یکی از راه‌های ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی مقایسه تطبیقی دستاوردهای فرهنگی حاکمیت سکولار دنیای استکبار و حکومت های دست‌نشانده آنها در منطقه در حوزه زنان و نگاه بلند فرهنگ ایرانی اسلامی در ابعاد مختلف است

وی یکی از ضعف های بزرگ نهادهای فرهنگی را عدم هدفگذاری دقیق برای قشر خاکستری به لحاظ فرهنگی دانست و افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تلاش دارد با همت خود بانوان به این امر مهم دست یابد.

رادفرد توجه به مردمی سازی واقعی فعالیت‌های فرهنگی را وجهه همت سازمان تبلیغات عنوان کرد و افزود: در کنار شبکه عظیم فرهنگی، دینی و مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات از جمله هیئات مذهبی بانوان و کانون‌های فرهنگی تبلیغی و موسسات قرآنی، کنشگران اثرگذار در جامعه، تشکلهای دانشجویی و دانش آموزی و همچنین فعالان مستقل در متن جامعه به عنوان نقاط هدف فعالیت در راستای تحقق تبلیغ حداکثری مخاطبین در جهاد تبیین است.  

مشاورمدیرکل در امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل یکی ازاهداف مهم دشمن ایجاد یاس در بین آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: بانوان جامعه می توانند با فعالیت و حضور اثر گذار فرهنگی در ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه موثر باشند.

ارسال نظر