کد خبر: ۷۲۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

تبيين و ترويج ارزش‌هاي دینی و قرآنی؛ بهترين راه مقابله با فتنه‌ها و آسیب‌ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت ترویج آموزه‌های قرآنی و اسلامی در جامعه، گفت: اگر در این برهه از زمان دچار برخی از فتنه‌ها و آسیب‌ها شدیم، نشان‌دهنده این است که آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه کمرنگ شده و آن‌گونه که باید در عرصه ترويج اين آموزه‌ها تلاش نكرده‌ايم.
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳

آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه تبیین و ترویج شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام حمید رفیعی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان خراسان شمالی، اظهار داشت: نباید اغتشاشات اخیر را ناشی از کم‌کاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی دانست.

وی افزود: اینکه تعداد محدودی از افراد جامعه به دست مجموعه‌های قرآنی، هیئتی و مسجدی هدایت نشده و در اغتشاشات شرکت کردند، نشانه این نیست که مجموعه‌های دینی و فرهنگی در این حوزه کم‌کار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: باید مراقب باشیم و مغلوب این افکار و سخنان نشویم، چرا که در زمانی که عده‌ای گمراه و فریب‌خورده مشغول ایجاد اغتشاش بودند تعداد قابل‌توجهی از مخاطبان ما  مشغول خدمت به روشنگري در جبهه حق بودند.

وی با بیان اینکه باید نیمه‌پر لیوان را هم دید، ادامه داد: در همین زمان اغتشاشات هم تعداد قابل‌توجهی از مخاطبان ما در برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی حضوری فعال و مؤثر داشتند.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: باید مادران و خواهرانی را که با تربیت فرزندانی صالح برای این انقلاب زحمت‌ کشیده‌اند هم ببینیم، مادران و خواهرانی که در هشت سال دفاع مقدس فرزندان و برادران خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه حق علیه باطل فرستادند تا نظام اسلامی پایدار بماند.

وی خاطرنشان کرد: البته اغتشاشات اخیر وسیله‌ای برای آزمایش ما است و نشان داد که مسئولیت ما از قبل خیلی بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: اگر در این برهه از زمان دچار برخی از فتنه‌ها و آسیب‌ها شدیم، نشان‌دهنده این است که آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه کمرنگ شده و آن‌گونه که باید در عرصه ترويج اين آموزه‌ها تلاش نكرده‌ايم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت ترویج آموزه‌های قرآنی و اسلامی در جامعه، گفت: لازم است تا آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه تبیین و ترویج شود تا به این وسیله جامعه به تعالی برسد.

ارسال نظر