کد خبر: ۷۳۰۰
به همت اداره تبليغات اسلامي گرگان؛

«همایش آوردگاه بانوان مجاهد قرآنی و فرهنگی» برگزارشد

به همت اداره تبليغات اسلامي گرگان؛ همایش آوردگاه بانوان مجاهد قرآنی و فرهنگی اين شهر در شبستان امام زاده عبدالله (ع) برگزار و از ۱۲۰ بانوی فعال قرآنی تجلیل شد.
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سید جواد محمدزاده در همایش آوردگاه بانوان مجاهد قرآنی و فرهنگی اظهار کرد: بیش از ۱۵ هزار قرآن آموز در خانه‌های قرآن و موسسات قرآنی شهرستان مشغول فراگرفتن معارف قرآنی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان بیان کرد: با تدابیری که انجام شده در اکثر روستاها و مناطق مختلف شهرستان گرگان صاحب یک مرکز فرهنگی قرآنی شده‌اند.

وی گفت: خانه‌های قرآنی و موسسات قرآنی تلاش می کنند تا با بهره‌گیری از علم روز و تکنیک‌های جدید آموزشی نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها را به معارف اسلام ناب محمدی (ص) نزدیک و در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه معنویت و سبک زندگی اسلامی قدم بر می‌دارند.

محمدزاده ادامه داد: در شرایطی که تمدن غربی با ارائه سبک زندگی غربی می‌خواهند نهاد خانواده و تربیت را از بین ببرند، جهاد تبیین در جامعه یک امروز ضروری بوده و یکی از مسیرهای درست آن استعانت و بهره‌گیری از قرآن است.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به طرح پرواز اراده‌ها گفت: در آینده نزدیک دوره‌های مهارتی بینشی و رفتاری پیش بینی شده که قرار است بزودی بعد از مطالعاتی که در طول یک سال شده است عملیاتی شود.

در این همایش از ۱۲۰ بانوی فعال گلستانی در عرصه فرهنگی و قرآنی تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار