کد خبر: ۷۳۴۷
حجت‌الاسلام تقدیری :

مدارس صدرا الگوی تحقق اهداف سند تحول بنیادین هستند

رئیس بنیاد ملی نوجوان در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر، مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را الگویي برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین برشمرد.
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس بنیاد ملی نوجوان در نشست با علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به نقش مدارس صدرا در تحقق سند تحول، گفت: مدارس صدرا یک الگوی کوچک برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است و در مدارس صدرا، علوم و معارف اسلامی به طور گسترده آموزش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام تقدیری با اشاره به اقدامات مدارس صدرا گفت: ارائه‌ی آموزش‌های کیفی در راستای توانمندسازی دانش آموزان و معلمان و تولید کتب و جزوات علمی و تربیتی از جمله اقدامات مدارس صدرا است.

رئیس بنیاد ملی نوجوان با اشاره به  اهميت برگزاري اردوهای تربیتی در راستای تعالی و رشد دانش‌آموزان، گفت: مدارس صدرا نگاه جدید و نوآورانه به اردوهای دانش آموزي دارد و در این راستا اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

حجت‌الاسلام تقدیری با بیان اینکه تقویت مهارت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دختران و رشد و تعالی آنان از جمله برنامه‌های مدارس صدراست، خاطرنشان کرد: رویداد دختران حاج قاسم از جمله برنامه‌های شاخص مدارس صدراست که اثربخشی لازم را برای کنش‌گری نسل نوجوان داشته است.

در این نشست، حجت‌الاسلام طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و علی موحدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر درباره کم و کیف و نحوه هم‌افزایی بیش از پیش تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان در زمینه گسترش کمی و کیفی مدارس صدرا نکاتی را بیان کردند.

 حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست که در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت توسعه مدارس معارف صدرا در سطح استان بوشهر، گفت: هم اکنون در استان بوشهر، دو مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان کنگان  یک مدرسه و  در شهرستان تنگستان  يك مدرسه مشغول فعالیت هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار