کد خبر: ۷۳۵۵

نشست مدیران مدارس صدرای استان بوشهر با رئیس بنیاد ملی نوجوان برگزار شد

 نشست مدیران و مبلغان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای بوشهر با حجت‌الاسلام تقدیری، رئیس بنیاد ملی نوجوان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

 به گزارش پایگاه خبری نهضت، در این نشست، رئیس بنیاد ملی نوجوان در سخنانی ضمن تجلیل از اقدامات علمی، تربیتی و تبلیغی مدیران و مبلغان مدارس صدرای استان که با حداقل امکانات به ارائه خدمات ارزنده و جهادی در سطح مدارس می‌پردازند، گفت: مدارس صدرا باید به پایگاه تربیتی مدیران تراز انقلاب اسلامی تبدیل شوند و برای نظام و منطقه برکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام حامد تقدیری با اشاره به ظرفیت مدارس صدرا برای ایجاد عدالت آموزشی و تربیتی اظهار داشت: تلاش داریم که عدالت آموزشی و تربیتی که دغدغه مقام معظم رهبری است را پیاده‌سازی کنیم و  این قدمی مهم برای تحقق گام دوم انقلاب است. 

در بخش دیگری از این نشست حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به تشریح وضعیت مدارس صدرا در استان پرداخت.

گفتنی است، در بخشی از این نشست که 1 آذر 1401 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، مدیران و مبلغان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان بوشهر به بیان نقاط قوت و ضعف مدارس و راهکارهایی در جهت ارتقای سطح کیفی مدارس پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار