کد خبر: ۷۳۶۶
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

در تحلیل‌ها نباید اشتباه کرد و این نارآمی‌ها را  به اکثر مردم نسبت داد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی در جمع فعلان فرهنگی استان اصفهان گفت: در تحلیل‌ها نباید اشتباه کرد و این نارآمی‌ها را  به اکثر مردم نسبت داد همچنین در نظام محاسبه اتفاقات اخیر نباید نام عموم مردم را برد، جوانان همین ملت و مردم بودند که  زمان امام به سمت انقلاب آمدند.
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

 

در تحلیل‌ها نباید اشتباه کرد و این نارآمی‌ها را  به اکثر مردم نسبت داد

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جریان سفر یکروزه خود به اصفهان در نشستی با فعلان فرهنگی این استان که در حسینیه زهرای مرضیه اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه در جنگی  تمام عیار قرار داریم  و باید با تمام توان از حریم ولایت دفاع کنیم اظهار داشت: در تحلیل‌ها نباید اشتباه کرد و این نارآمی‌ها را  به اکثر مردم نسبت داد همچنین در نظام محاسبه اتفاقات اخیر نباید نام عموم مردم را برد، جوانان همین ملت و مردم بودند که  زمان امام به سمت انقلاب آمدند. نمی‌خواهیم کوتاهی‌ها را که در تربیت نسل داشته‌ایم نادیده بگیرم اما باید دانست که چند درصد مردم چه سخنی می‌گویند‌.

وی  خطاب به فعالان فرهنگی استان اصفهان گفت: نگاه مسؤولان و مبلغان باید معطوف به نسل کنونی و بعدی باشد من نگرانم که به اندازه تکلیف خود برای نسل جدید کار نکرده‌ایم.

وی با اشاره به آیه شریفه ۲۴۹سوره بقره « فَلَمَّا فَصَلَ طَالُوتُ بِالْجُنُودِ قَالَ إِنَّ اللَّهَ مُبْتَلِيكُمْ بِنَهَرٍ فَمَنْ شَرِبَ مِنْهُ فَلَيْسَ مِنِّي وَمَنْ لَمْ يَطْعَمْهُ فَإِنَّهُ مِنِّي إِلَّا مَنِ اغْتَرَفَ.....» بیان کرد: خداوند حتی مجاهدین هم آزمایش می‌کند لذا هر فتنه را باید مرور و آسیب شناسی کرد؛ خداوند جنود طالوت را حتی به نوشیدن آب امتحان کرد و خداوند توصیه کرد که به عظمت سپاه دشمن نگاه نکنید که به اذن خداوند عده‌ای قلیل را به حداکثر پیروز می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی با بیان اینکه امروزسپاه شیطان مقابل نهضت اسلامی و انقلاب  با تمام قوا صف کشیده است و  نگرش مؤمنانه در این جریان کارساز است تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید اعجاز الهی را در محاسبات خود در نظر آورد و لازمه این نگرش توحیدی، توجه داشتن به خداوند است.

وی  با اشاره به اینکه امروزسالروز تأسیس بسیج دانشجویی و طلاب است خاطرنشان کرد: هدف امام (ره) آن بود که برای تببین اسلام ناب، بسیج دانشجویی و طلاب را راه اندازی کند همچنین شهید مطهری و محلاتی در راه جهاد تببین جان پاکشان را فدا کردند و باید دید که دیگر چه کسانی مانند آن‌ها در این مسیر جانفشانی می‌کنند.



 
 
 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار