کد خبر: ۷۳۷۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

روز پنجم آذر گرگان نماد رابطه بین امام و امت بود

حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده با بیان اینکه روز پنجم آذر گرگان نماد رابطه بین امام و امت بود، گفت: مردم آگاه در این روز علیه رژیم منحوس پهلوی قیام کردند.
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روز پنجم آذر گرگان نماد رابطه بین امام و امت بود، اظهار کرد: در این روز مردم آگاه شدند و برای مبارزه علیه ظلم و رژیم منحوس پهلوی قیام کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان افزود: روز پنجم آذر نماد همبستگی، همدلی و همراهی علما و مردم و جامعه ایمانی شهر دارالمومنین گرگان بود؛ در این روز شهدای عزیزی را فدای اسلام و انقلاب کردیم که جوانانی پاک، زلال و انقلابی برای احیای ارزش‌های والای انسانی بودند.

وی بیان کرد: مهم‌تر از انقلاب کردن انقلابی ماندن است، ما در زمانه‌ای که دشمن تا دندان مسلح بود با کمک جهاد تبیین که پرچمدار آن امام راحل بودند توانستیم رژیم را شکست دهیم.

محمدزاده تصریح کرد: در دوران شکوهمند دفاع مقدس، علما و روحانیان در خط مقدم جهاد تبیین و آگاهی بخشی بودند و امروز هم که در گام دوم انقلاب قرار داریم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی به جهاد تبیین نیازمندیم که یکی از لوازم اصلی آن آگاهی بخشی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان ادامه داد: دشمن در امپراطوری رسانه‌ای با شایعه سازی، دروغ پراکنی و سینمای هالیوود در تلاش است حکمرانی فضای مجازی ایجاد کند و ما برای آنکه فرهنگ تبلیغ و دین را آن گونه که است و شهدای بزرگی نظیر شهید بهشتی و مطهری تبیین کردند به نسل نو و جوان برسانیم باید از تفکر رهبر انقلاب و کتاب اندیشه اسلامی ایشان بهره بگیریم و جهاد تبیین را به عنوان یک ضرورت جدی پیش روی خود داشته تا نسل جوان بتواند از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی آگاه‌تر شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار