کد خبر: ۷۳۸۸
به همت اداره كل تبليغات اسلامي زنجان؛

“دوره آموزشی مربیان جوان انقلاب” برگزار شد

دوره آموزشی «مربیان جوان انقلاب» ویژه طلاب و مربیان قرآنی به همت اداره كل تبليغات اسلامي زنجان با حضور اساتید برجسته کشوری سه شنبه و چهارشنبه 1 الی 2 آذر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام حسنی رئیس اداره امور قرآنی گفت: این دوره با هدف توانمندسازی، جریان‌سازی، سازمان‌دهی، هم‌افزایی، ارزش‌آفرینی، آموزش محور و تربیتی جهت تربیت مربی و مبلغ انقلاب اسلامی و به منظور پاسخگویی به نیازهای فرهنگی مخاطبین تحت عنوان «مربیان جوان انقلاب» برگزار شد.

حسنی افزود: مهترین سرفصلهای این دوره عبارت بود از کنشگری و مسئله یابی مربی با حضور حجت الاسلام محمدخانی، گام دوم و رسانه با حضور حجت الاسلام کریمی، اصول پاسخگویی به شبهات و سوالات نوجوانان با حضور حجت الاسلام شهرجردی و ویژگی ها و مسائل نوجوان امروز با حضور حجت الاسلام طیبی پور که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با حضور علاقمندان برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه اساتید این دوره از اساتید برجسته کشوری بودند گفت: این دوره با حضور 70 نفر از مربیان و طلاب قرآنی و با  سرفصلهای مورد نیاز مربیان و طلاب به صورت مقدماتی برگزار شد که شرکت کنندگان در آن علاوه بر اخذ گواهینامه پایان دوره، امکان حضور در دوره تکمیلی که به صورت کارگاهی و اردویی برگزار می شود را خواهند داشت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار