کد خبر: ۷۳۹۵
به‌همت روابط عمومي تبلیغات اسلامی خوزستان؛

دومین شماره از مجموعه «کتاب بیان» منتشر شد

دومین شماره از مجموعه کتاب بیان با موضوع پاسخ به پرسش‌های جوانان پیرامون مسئله حجاب و سبک زندگی اسلامی توسط کمیته رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان منتشر شد.
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

 

 

دومین شماره از مجموعه «کتاب بیان» منتشر شد

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان هدف از تولید این کتاب را تقویت بنیه فکری راهبران و فعالان عرصه جهاد تبیین برشمرد و  اظهار كرد: توليد آثار فاخر و تأثير گذار درعرصه جهاد تبیین از اهم برنامه‌هاي اين اداره كل  به شمارمي‌رود و فعالیت‌هاي فرهنگي - اجتماعي تبليغات اسلامي خوزستان بر اين اساس انجام مي‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان توجه به ظرفیت‌های مردمی در تولیدات فرهنگی را ضروری برشمرد و ادامه داد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همواره از بستر مجموعه‌های مردمی رشد يافته و اتفاقات بزرگي را رقم زده است اين در حالي است كه اين مجموعه‌ها در روند تولید محصولات فاخر فرهنگی، سهم بسزايي داشته‌اند.

اخوان صباغ  در پايان سخنان خود بر لزوم توجه به مباحث تئوریک در جریان جهاد تبیین تأكيد وتصريح كرد: در فرهنگ دینی ما تاکید شده که مصلح بايد صالح باشد و این مسئله نیز در مسائل دیگر همچون جهاد تبیین قابل تعمیم است که افسران جهاد تبیین خود باید بر مسائل و مباحث معرفتی مسلط  بوده و عامل  و ناشر خوبي‌ها باشند.

 

جهت دریافت نسخه پی دی اف کتاب اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار