کد خبر: ۷۳۹۶
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان؛

دوره آموزش و توانمندسازی رؤسای تشکل‌های میان تخصصی خوزستان برگزار مي‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی رؤسای تشکل‌های میان تخصصی استان خوزستان در شهر مقدس قم خبر داد.
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، با اشاره به جزئیات برگزاری این نشست اظهار داشت: با توجه به ضرورت توانمندسازی تشکلها و ظرفیت های مردمی، یک دوره آموزشی سه روزه برای نخستین بار در شهر مقدس قم برنامه ریزی شد که 60 نفر از رؤسای شوراهای مذهبی و کانون مداحان شهرستانهای مختلف استان خوزستان در این دوره شرکت خواهند داشت.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه به بیان اهم عناوین و سرفصلهای مورد نظر در برگزاری این نشست پرداخت و گفت: نقش تشکلهای دینی در خنثی سازی عملیات دشمن، نقش حلقه های میانی در تحقق گام دوم انقلاب، بررسی و راهکارهای شبکه سازی در تشکلهای دینی وکارگاه های تخصصی از مهمترین عناوین برگزاری کارگاه های تخصصی این نشست می باشد.
این مقام فرهنگی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با توجه به سطح کیفی و محتوایی این نشست، امیدواریم کلیه شرکت کنندگان در دوره ضمن اینکه نسبت به شرایط و مسائل روز آگاه و توانمند خواهند شد اثر خود را در طراحی برنامه های فرهنگی در حوزه تشکلهای دینی به ویژه در ایام فاطمیه و عملیات بزرگ سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیز شاهد باشیم.
شایان ذکر است؛ در این دوره آموزشی حجت الاسلام باباخاني سنگري
رئيس محترم سازمان هيأت و تشكل‌هاي ديني سازمان تبلیغات اسلامی، رؤسای استانی مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی و همچنین رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان نیز حضور خواهند داشت.

دوره آموزش و توانمندسازی رؤسای تشکل‌های میان تخصصی استان خوزستان برگزار می شود

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار