کد خبر: ۷۴۲۱
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

۱۰ هزار نشست «گفت‌وگوی آزاد» در مدارس خوزستان برگزار مي‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با هدف ارتقاء سطح معرفتي دانش آموزان، معلمان و خانواده‌هاي آنها ۱۰ هزار نشست گفت‌وگوی آزاد در قالب مجموعه نشست‌هاي «گفتمان نو» در ۵۰۰ مدرسه استان خوزستان برگزار می‌شود.
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

برگزاری ۱۰ هزار نشست گفت‌وگوی آزاد در مدارس خوزستان

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در جمع اصحاب رسانه استان با تأکید بر ضرورت پرداختن به مباحث دینی و پاسخگویی به شبهات و سئوالات دانش آموزان به خصوص دانش آموزان دوره‌های متوسطه در مدارس دخترانه و پسرانه خوزستان بیان کرد: برای تأثير گذاري  فعاليت‌ها در عرصه جهاد تبیین لازم است به قشر دانش‌آموز، معلم و والدین دانش آموزان توجه ويژه‌اي داشته باشیم و سطح معرفتی و آگاهی‌های آنها را بالا ببریم.

وی افزود: در مجموع ۱۰ هزار نشست براي ۵۰۰ مدرسه استان خوزستان طراحی شده که از ابتدای آذرتا پایان سال جاری با استفاده از شبکه تبلیغی آموزش دیده و واجد صلاحیت  و  مشاركت ادارات آموزش و پرورش، مدیران مدارس و دست‌اندرکاران نظام آموزشی؛ اين برنامه  اجرا خواهند شد.

حجت‌الاسلام فردآقایی با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی آموزش دیده برای برگزاری این نشست‌ها تصریح کرد: به همت اداره‌ كل تبليغات اسلامي استان،  براي شركت در اين طرح ۵۰۰ بانوي مبلغه كه فعاليت‌هاي فرهنگي مرتبط با نوجوانان و دانش‌آموزان را  انجام می‌دهند و امکان ارتباط‌ گیری با قشر نوجوان را دارند،  سيزده نشست‌ با عنوان نشست‌های «تبیینی - توجیهی و آموزشی» برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان «اتکا به ظرفیت‌ها و توانایی‌ها ایران قوی»، «مباحث مربوط به بانوان»، «آزادی»، «حجاب و پوشش»، «فضای مجازی و رسانه» و «پاسخگویی به سئوالات دانش آموزان» را  از جمله مهمترین مباحث قابل ارائه به مخاطبان این مجموعه نشست‌ها برشمرد.

وی در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته پیش بینی شده جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر از دانش آموزان استان خوزستان در این نشست‌ها شركت كنند.

ارسال نظر