کد خبر: ۷۴۴۹
سرپرست تبلیغات اسلامی بانه:

۱۷ تشکل قرآنی در بانه فعالیت دارند

حجت‌الاسلام رازیانی از افزایش تقاضای صدور مجوز خانه‌های قرآن شهری در بانه خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۷ تشکل قرآنی با مجوز رسمی از سوی اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان فعال است.
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار نهضت اظهار داشت: با توجه به جایگاه و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی و نقش مؤثر آن در آموزش‌های مختلف دینی و قرآنی و نیاز شهرستان برای ایجاد و افزایش خانه قرآن شهری و روستایی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه  اقدام به افزایش صدور مجوز خانه‌های قرآنی کرده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه عنوان کرد: افزایش مراکز قرآنی در سطح شهر و روستا به‌منظور جذب فعالان قرآنی، تربیت نیروی نوجوان قرآنی، شناسایی استعداد‌های قرآنی در شهرستان بانه امری لازم است و در این راستا راه‌اندازی مراکز قرآنی می‌تواند به پیشبرد این اهداف کمک کند.

وی بیان کرد: استقبال و همکاری مربیان قرآنی از فعالیت مراکز و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در بانه موجب شده تا افزایش تعداد مراکز قرآنی در این شهرستان در دستورکار قرار گیرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: حضور و مشارکت مربیان در ارائه راهکار‌ها و طرح‌های نو به‌منظور پیشرفت و ارتقای فرهنگ قرآنی و نقش دارالقرآن در سطح شهرستان قابل تقدیر است.

حجت الاسلام عارف رایانی با اشاره به فعالیت مراکز تشکل‌های قرآنی اعم از موسسات، خانه قرآن شهری و روستایی اظهار داشت: استقبال از تشکیل خانه‌های قرآن شهری در شهرستان بانه بسیار خوب بوده و رو به افزایش است.

وی در پایان یادآور شد: پنج مورد تقاضا به‌منظور راه‌اندازی و صدور مجوز برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در اداره تبلیغات اسلامی بانه در دست اقدام است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار