کد خبر: ۷۴۵۶

همایش رهروان مکتب زینبی در اردبیل برگزار شد

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری همایش رهروان مکتب زینبی در اردبیل خبر داد.
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سارا حقی در حاشیه مراسم رهروان زینبی، با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: همایش رهروان زینبی با هدف تبیین نقش بانوان در عرصه های مختلف فردی، خانوادگی و اجتماعی با همکاری تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، نهضت پیشرفت بانوان، قرارگاه فاطمه الزهرا(س) و بسیج جامعه زنان در مهدیه اردبیل برگزار شد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: در این همایش که با حضور دختران و بانوان برگزار شد، برنامه هایی از قبیل سخنرانی، مولود خوانی، همخوانی سرور سلام فرمانده و بانوان سرزمین ایران اجرا شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد علی رفیعی استاد اعزامی از تبریز در سخنانی به نقش حضرت زینب (س) در اعتلای فرهنگ عاشورا اشاره کرد و گفت: ما باید حضرت زینب(س) را به عنوان الگوی قابل دسترس برای دختران و زنان جامعه مطرح کنیم.

حجت الاسلام رفیعی افزود: نشناختن صحیح شخصیت حضرت زینب (س) به دلیل ضعف های نهادهای آموزشی است که باید با جدیت در امر آموزش و پرورش این خلاء فرهنگی جبران شود.

در ادامه این مراسم مولودخوانی در وصف حضرت زینب (س) توسط پویا کریم پور مداح اردبیلی انجام و در پایان سرودهای سلام فرمانده و بانوان سرزمین ایران توسط گروه سرود دختران انقلاب همخوانی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار