کد خبر: ۷۴۷۴
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گلستان:

عاملان قرآن در پیشبرد و تعالی جامعه ثمربخش هستند

سیدعلی مهاجر با بیان اینکه عاملان قرآن در پیشبرد و اهداف و تعالی جامعه ثمربخش هستند، گفت: در دولت مردمی و انقلابی، ریل گذاری‌ برنامه ها باید به سمت شاخصه‌های قرآنی باشد.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر تحت عنوان «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو این مؤسسه از سراسر کشور در سالن جلسات هتل گردشگری ناهارخوران گرگان برگزار شد.

سیدعلی مهاجر در این نشست گفت: حضور حفاظ در استان گلستان و قدمگاه امام حسن عسگری(ع) سعادتی بزرگ است و ما افتخار می‌کنیم که خدمتگذار نخبگان قرآنی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گلستان گفت: در دولت مردمی و انقلابی باید نقش‌آفرینی‌ها نسبت به آموزش قرآن بیشتر شود و باید ریل گذاری‌های برنامه به سمت شاخصه‌های قرآنی باشد.

وی با بیان‌اینکه گمشده اصلی بشر امروز را باید در قرآن جست، افزود: امیدوارم این آزمون قرآنی که با حضور حفاظ از سراسر کشور در حال برگزاری است بهانه برای توجه بیشتر به فعالیتهای قرآنی باشد.

مهاجر تصریح کرد: باید از نخبگان و حافظان قرآن در مناسبات استفاده کرد لذا اگر فردی که با نگاه قرآنی رشد پیدا کرده و عامل به قرآن باشد می‌تواند در پیشبرد و اهداف و تعالی جامعه ثمربخش باشد.

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان با توجه به متولیان فرهنگی ۳۵۰ مجموعه قرآنی زیر نظر ادارات کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان فعالیت می‌کنند که هر چقدر این مجموعه‌ها و فعالیت‌ها بیشتر شود آثار و برکات خود را در جامعه خواهد گذاشت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار