کد خبر: ۷۵۰۰
روحانی مستقر بندرلنگه:

لزوم استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغاتی در جذب جوانان و نوجوانان

حجت الاسلام طاهری، استفاده و به کارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی در جذب جوانان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت دانست.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام مرتضی طاهری، روحانی مستقر شهرستان بندرلنگه در مورد تبلیغات و شیوه های نوین تبلیغاتی در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و مراسمات مذهبی گفت: امروز با توجه به پیشرفت، در بکارگیری رسانه های جمعی و تغییر دید و نگرش نوجوانان و جوانان بایستی از روش های نوین تبلیغاتی در جذب استفاده کرد.

وی گفت: امروز با پیشرفت جوامع دراستفاده از رسانه ها روحانی و طلبه نیز بایستی از این ظرفیت استفاده کند تا کار تبلیغیش همگام با جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و گردانندگان مساجد می توانند با تهیه و تخصیص امکانات فرهنگی از قبیل : کتابخانه، کامپیوتر، سالن مطالعه، تشکیل گروه های تواشیح، سرود، همخوانی قرآن و تشکیل جلسات آموزش قرآن در دوره های گوناگون،امکانات ورزشی، باعث جذب جوانان به مساجد شوند.

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به عوامل جذب در نوجوانان و جوانان اشاره کرد و تصریح کرد: اگر برنامه مسجدی خسته کننده باشد و نوجوانان و جوانان نتوانند ارتباط برقرار کنند مسلما ائمه جماعت مسجد نمی تواند موفق عمل کند و برنامه های مذهبی و فرهنگی خود را پیاده کند.

وی در پایان گفت: به فرمایش امام راحل تبلیغات در راس امور است و بایستی با تجهیز روحانی و طلبه به علم روز بتوانیم جلوی هم تهاجم فرهنگی بایستیم و هم با شیوهای نوین بتوانیم در جذب نوجوانان و جوانان موفق عمل کنیم.

ارسال نظر