کد خبر: ۷۵۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

دوره آموزشی و توانمندسازی تبلیغی و تبیینی ویژه فعالان فرهنگی و دینی قزوین برگزار شد

حجت الاسلام پورآرین گفت: دوره آموزشی و توانمندسازی سرشبکه های تبلیغی تبیینی به مدت سه روز و با حضور ۲۰۰ نفر از فعالان فرهنگی و دینی قزوین در رامسر برگزار شد.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام یوسف پورآرین در گفت وگو با خبرنگارنهضت اظهار داشت: دوره آموزشی توانمندسازی سرشبکه های تبلیغی تبیینی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین به مدت سه روز یعنی ششم، هفتم و هشتم آذر ماه در اردوگاه شهدای هفتم تیر بسیج در رامسر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: از اهداف مهم این دوره تمرکز در موضوع جهاد تبیین بوده و مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین فریضه ای فوری و قطعی است و ما برای مخاطبانی که دعوت شده اند به گونه ای برنامه ریزی کردیم که در موضوع جهاد تبیین تمرکز یابند.

وی عنوان کرد: در این دوره آموزشی و توانمندسازی از اساتید ملی دعوت شده بود و همچنین خود شرکت کنندگان در قالب حلقه های هم اندیشی و در ارتباط با موضوع جهاد تبیین تمرکز و مباحثه کرده و جمع بندی آن مباحثات تبدیل به یک طرح اقدام شد تا ان شاالله با یک طرح اقدام مشخص وعملیات های مشخصی شروع به تبیین گری کنند.

حجت الاسلام پورآرین افزود: در این دوره آموزشی و توانمندسازی تبلیغی و تبیینی 200 نفر از فعالان فرهنگی، قرآنیان، مبلغان و مبلغات، مداحان و مسئولان هیئت های مذهبی در این دوره شرکت داشتند که نیمی از شرکت کنندگان را بانوان و نیمی را هم آقایان تشکیل می دادند.

وی خاطر نشان کرد: مخاطبان ما بر اساس جایگاهی که دارند مداحان موثر، مدیران هیئت های موثر، روحانیون موثر  و فعالان فرهنگی هر کدام طرح اقدام خاص خود را دارند و هر فردی در هر جایگاه و مسئولیتی قرار دارد یا امام جماعت مسجد است یا در جایگاه مدح و ستایشگری اهل بیت بوده در راستای جایگاه خود مشغول فعالیت می شود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار