کد خبر: ۷۵۲۰
در گفتگو طلبه‌اي كه بیش از ۱۵۰ هزار فالوور دارد طرح بیان شد:

جوانان انقلابی، سربازان خط مقدم فضای مجازی هستند

کمیل نظافتی طلبه فعال فضای مجازی معتقد است «فضای مجازی» فرصتی برای خدمت به مردم است و جوانان انقلابی و پای کار نظام، می‌توانند سربازان خط مقدم فضای مجازی باشند.
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳

جوانان انقلابی، سربازان خط مقدم فضای مجازی هستند


به گزارش پایگاه خبری نهضت، کمیل نظافتی ، مدیرعامل مرکزنیکوکاری سفیر مهربانی ایران وطلبه فعال فضای مجازی درگفتگوبا خبرنگارما از «فضای مجازی» به عنوان بهترین خط مقدم جنگ رسانه‌ای در مقابل جبهه استکبار و صهیونیزم یاد کرد و اظهار داشت: رها بودن فضای مجازی باعث آسیب دیدن جامعه و حکومت می‌شود ؛ هرچند که مسدود کردن فضای مجازی و فیلتر کردن پلتفرم‌ها نیز کار عاقلانه‌ای نخواهد بود. این درحالی است که می‌توانیم ازفرصت فضای مجازی به نحو احسن استفاده کنیم واز فرصت سوزی‌ها فاصله بگیریم. البته شک نداشته باشید که جوانان انقلابی و پای کار نظام نیز به خوبی می‌توانند «سربازان خط مقدم فضای مجازی» باشند.

وی با بیان اینکه ما نباید فضای مجازی را دست کم بگیریم اظهار داشت: معتقدم فضای مجازی، واقعیت حقیقی است که می‌توانیم از این بستر به نحواحسن استفاده کنیم. متاسفانه یکی ازگرفتاری‌های ما این است که از استفاده درست از پلتفرم‌هایی که در سطح جهان وجود دارد و در داخل هم از اقبال عمومی برخوردار است غافل شدیم و زمانی که دسترسی به آنان را در کشور محدود می‌کنیم اتفاقاً مردم ، رغبت بیشتری نشان می‌دهند. به عنوان مثال پلتفرم تلگرام فیلتر شد، اما دیدیم که اقبال مردم به این پلتفرم افزایش یافت. لذا ما یا باید پلتفرم‌های داخلی خیلی قوی داشته باشیم که با جهان برابری کند یا اینکه بستر را به گونه‌ای مهیا کنیم تا همه بتوانند از آن استفاده کنند و اینگونه نباشد که یک پلتفرم برای مردم فیلترباشد اما برای مسئولین کشور آزاد باشد.

این طلبه فعال فضای مجازی که بیش از ۱۵۰ هزار فالوور دارد ادامه داد: باید بپذیریم که امروزه، تبلیغات از شیوه سنتی مثل منبر وهیئت فراتر رفته و بستر‌های فضای مجازی مثل اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام، جای منبر را در تبلیغات جدید گرفتند که اتفاقاً پامنبر‌های فراوانی هم دارند. مثلاً یک پُست خوب اینستاگرامی ، ممکن است از سوی هزاران نفر دیده شود واین افراد در واقع پامنبری‌ محسوب می شوند ؛ بنابراین اگر توانستیم این افراد را حفظ کنیم در واقع ، پامنبر‌های خودمان را حفظ کردیم وگرنه با فشردن کلید آنفالو، ما را رها می کنند.

به گفته وی، فضای مجازی همچون یک کنشگراجتماعی ؛ می‌تواند علاوه بر اینکه ارتباط چهره به چهره با مردم ایجاد کند ، آموزش‌های لازم را نیز به مخاطب ارائه دهد.

کمیل نظافتی یاد آور شد: من به عنوان کسی که درفضای مجازی فعال است از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی می‌خواهم نگاه جدی‌تری به فعالین جبهه انقلاب در فضای مجازی داشته باشند و برخی از سالن‌های سینما و اجتماعات خود در سطح کشور را برای گردهمایی‌ها و جلسات گروهی دراختیار فعالین طلاب در فضای مجازی بگذارند یا اینکه آقای قمی از مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی بخواهند که فعالین رسانه‌ای و فضای مجازی را در استان‌ها شناسایی و از توانایی آنان استفاده کنند. این درحالی است که این فعالان از صفر تا صد کار‌های رسانه‌ای را خودشان انجام می‌دهند و تنها انتظار حمایت و پشتیبانی تبلیغی از سازمان تبلیغات اسلامی را دارند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار