کد خبر: ۷۵۲۵
به همت اداره‌كل تبليغات اسلامي خوزستان؛

کتاب جرعه های معرفت منتشر شد

همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه اولین شماره از مجموعه کتب «جرعه های معرفت» با محوریت ایام فاطمیه و تاکید بر شعار «خانه مادری» منتشر شد.
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

به گزارش پایگاه نهضت حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ ایام فاطمیه و دهه بصیرت و ولایت را محور فعالیت های تبلیغی در استان معرفی کرد و گفت: از مبلغین در استان خوزستان خواسته ایم تمام تلاش خود در راستای تحقق جهاد تبیین را ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن ارزشمند شمردن ایام تبلیغی فاطمیه و بعد از آن نهم تا نوزدهم دی بعنوان دهه بصیرت و ولایت گفت: فاطمه زهرا سلام الله علیها نماد دفاع از ولایت تا پای جان هستند که وجود مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ایشان را الگوی خویش معرفی می کند و ما نیز بایستی سبک زندگی مان را با این بانوی برگزیده خدا تنظیم کنیم.

وی ضرورت تولید محتوای بروز برای مبلغین را ضروری دانست و گفت: مجموعه کتاب جرعه های معرفت با هدف تامین محتوای مبلغین در 5000 نسخه تهیه و تولید شده است که می تواند بار محتوایی لازم را به دوش بکشد. هدف از این جزوه ارائه آیات و روایات برگزیده ویژه ی سخنرانی های کوتاه میان دو نماز جماعت بوده است.شیوه ی بیان، مطالب ساده سازی آنها و توضیحات لازم برای مطالب پیچیده بستگی به سطح مخاطبین و مختصات آنها دارد که تشخیص آن برعهده شما مبلغ محترم است.

حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ در پایان ضمن مستمر دانستن تولید محتوای دینی در قالب هاب مخالف رسانه ای تاکید کرد: برای بهره وری تبلیغ نوین از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار