کد خبر: ۷۵۳

کارگاه نقاشی خط در قم برگزار می‌شود

کارگاه دو روزه‌ی نقاشی خط «فاطمی» با حضور روح الله دلخانی مدرس دانشگاه سوره، به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، طی روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ کارگاه نقاشی‌خط «فاطمی» با حضور « روح‌الله دلخانی» مدرس دانشگاه سوره،‌ به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.

این کارگاه طی روزهای اعلام‌شده و دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهر از ساعت ۳۰/۱۴ تا ۱۸ در حوزه هنری قم به نشانی خیابان چهارمردان،انتهای کوچه ۱۷، پلاک ۱۵۹ برگزار می‌شود.

روح‌الله دلخانی مدرس دانشگاه سوره است و سابقه تدریس در دانشگاه آزاد، دانشگاه شریعتی و دانشگاه الزهرا را در کانامه خود دارد. او همچنین در حوزه نقاشی‌خط ورک‌شاپ‌های متعددی در ایران، امارات متحده عربی و آفریقای جنوبی برگزار کرده است. دلخانی علاوه بر نمایشگاه‌های متعدد گروهی، نمایشگاه‌های فردی مختلفی را نیز در ایران و خارج از ایران برگزار نموده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این کارگاه که رایگان است می‌توانند با شماره تلفن همراه ۰۹۳۶۲۵۴۱۲۰۰ تماس حاصل نمایند. شرط حضور در این کارگاه برای هنرجویان، داشتن تجربه و سابقه خوشنویسی است.

ارسال نظر