کد خبر: ۷۵۵۲

برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در گرکان

اجتماع بزرگ فاطمیون در آستانه فرارسیدن ایام فاطمیه با حضور مسئولان هیات مذهبی، مداحان و شاعران آئینی برگزار شد.
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در آستانه فرارسیدن ایام فاطمیه، اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور مسئولان هیأت مذهبی، مداحان و شاعران آئینی، روحانیان و موثران فرهنگی شهرستان گرگان در کانون طه گرگان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در این آیین با پرداختن به موضوع جهاد تبیین و نصرت دین خدا، انجام مسئولیت در زمینه‌های مختلف دینی را یک فرصت و یک نعمت بزرگ برشمرد.

سیدجواد محمدزاده، هیئت را کانون جهاد تبیین معرفی کرد و افزود: در نظام اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: روحانی، مداح و مردم سه رکن اساسی در اجتماعات فاطمیه هستند و باید با غنابخشیدن به محتوا و خلاقیت در برنامه‌ها برای نسل جوان برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان زندگی فاطمه زهرا (س) را یک مکتب تمدن ساز دانست و ادامه داد: فاطمه زهرا (ص) با ایجاد بستر رشد عقلانی و اخلاقی و ولایت پذیری جامعه و مردم، یک جریان فرهنگی اجتماعی را به راه انداخت که هنوز بعد از هزاران سال، کوثر و چشمه فروزان آن جوشان‌تر از گذشته است.

محمدزاده تاکید کرد: موضوع خانواده در شرایط امروزی یک کانون جهاد است و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری به سبک زندگی اسلامی ایرانی امر فرمودند که هر کدام از اضلاع روحانی، مداح، هیأت می‌توانند در تمام زمان ایام فاطمیه به آن بپردازند.

وی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی گلستان در سال جاری در عرصه سازمان دهی، انتظام، بروزرسانی هیأت‌ها و مداحان پیشرفت چشمگیری داشته است.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان گفت: بیش از ۷۰۰ هیأت، ۷۰۰ مداح زن و مرد و بیش از ۳۰۰ روحانی مبلغ در در استان گلستان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

محمدزاده بیان کرد: برگزاری جلسات جهاد تبیین، دوره‌های آموزشی، سواد رسانه، میزگرد، و تحلیل و تکریم از پیر غلامان از برنامه‌های تبلیغات اسلامی است و در گام بعدی شبکه سازی در عرصه انسان سازی را در سال پیش رو در دست اقدام داریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار