کد خبر: ۷۵۵۶
مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی:

مردم قدرت و پاشنه آشیل نظام هستند

حجت الاسلام حمید قدیری با بیان اینکه مردم قدرت و پاشنه آشیل نظام هستند، گفت: در فعالیت‌های فرهنگی مردم باید متصدی و میدان دار باشند.
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام حمید قدیری شامگاه چهارشنبه 16 آذرماه در عملیات حاج قاسم با فعالان فرهنگی گلستان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب ۴۳ سال پیش در ورود به کشور باصلابت تمام گفتند من به پشتوانه ملت دولت تعیین می‌کنم و توی دهن این دولت می زنم.

مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: نیروی عظیمی که حضرت امام خمینی (ره) به پشتوانه آن با دشمن تا بن دندان مسلح برخورد کرد مردم بودند و این نگاه به قدرت مردم تا امروز ادامه داشته است و رهبر معظم انقلاب هم همین رویه را در پیش گرفته‌اند.

قدیری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هشت سال پیش فرمودند اگر اسرائیل غلطی کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم و خیلی صریح بیان کردند سوخت موشک‌های ما فریاد انتقام مردم بود.

وی توضیح داد: ما اگر از حکومت‌های دنیا بپرسیم امنیت خود را چگونه برقرار می‌کنید، اکثر قریب به اتفاق کشورها خواهند گفت با کمک نیروهای مسلح و گلوله امنیت را حفظ می‌کنیم اما ما در کشور خود امنیت را با کمک مردم برقرار کرده‌ایم.

مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی سه دهه قبل در هیئت دست فروش در شهرستان قلعه جنگ وارد شد و با مردم ارتباط برقرار کرد و با کمک مردم امنیت را در این شهر برقرار کرد.

قدیری تصریح کرد: اطلاعات ما با اخباری که از مردم می‌رسد تکمیل می‌شود و قدرت نظام ما مردم هستند.

وی گفت: متأسفانه در چند سال گذشته دشمنان از مردم که قدرت و پاشنه آشیل نظام هستند علیه نظام سوءاستفاده می‌کنند و به همین دلیل تلاش می‌کند مردم را با عناوین مختلف با خود همراه کند، مثل جریان اغتشاشات اخیر که تلاش کردند با دروغ و سوءاستفاده از احساسات نوجوانان آنها را به خیابان بکشند.

مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: در فعالیت‌های فرهنگی مردم باید متصدی و میدان دار باشند.

ارسال نظر