کد خبر: ۷۵۶۴

اجرای ۳۰۰ برنامه ویژه ایام فاطمه در موسسات و خانه های قرآنی اردبیل

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای۳۰۰برنامه ویژه ایام فاطمیه در موسسات و خانه های قرآنی اردبیل خبرداد.
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سخنانی به تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه در مؤسسات و خانه قرآنی پرداخت و گفت: در راستای گرامی داشت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، ۳۰۰ برنامه در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های ایام فاطمیه از سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز و در ایام فاطمیه در مساجد، مدارس، حسینیه و امامزاده‌ها به همت مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان اردبیل استمرار می‌یابد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل اجرای جلسات و محافل تلاوت قرآن را از مهم‌ترین برنامه‌های ایام فاطمیه برشمرد و افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی فاطمه شناسی، محافل انس با قرآن و جلسات ختم سوره‌های منتخب «یس، الرحمن، ملک و واقعه» از برنامه‌های شاخص مؤسسات و خانه‌های قرآنی اردبیل در ایام فاطمیه است.

حجت الاسلام طهماسبی هدف از برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه را ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم و همچنین گرامی داشت رشادت‌های بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و یادآور شد: تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) برای مردم و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام (ص) هدف و رویکرد برگزاری این مراسم است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار