کد خبر: ۷۵۶۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

مراسم ویژه ایام فاطمیه در ۱۰۰ هیئت مذهبی بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری مراسم ایام فاطمیه (س) در بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی شهر و روستای این شهرستان خبر داد.
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار اظهار داشت: شهرستان بیجار با داشتن ۲۳۴ هیئت مذهبی در عرصه فرهنگی و دینی در سطح استان کردستان پیشتار است چراکه جوانان بسیاری در این هیئت‌ها مشغول ارائه خدمات دینی و مذهبی هستند.

وی گفت: هیئت‌های مذهبی نقش تعیین‌کننده‌ای در انتقال معارف اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نشر فرهنگ انقلابی دارند، به همین دلیل هیئات مذهبی را می‌توان مهمترین سرمایه فرهنگی جامعه دانست.

حجت الاسلام جلیل مختاری نیا با اشاره برگزاری برنامه‌های مناسبتی دراین هیئت‌های مذهبی عنوان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه در تمامی هیئت‌های مذهبی شهر و روستا‌های بیجار ویژه‌برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری روضه‌های خانگی از دیگر برنامه‌های هیئت‌های مذهبی در ایام فاطمیه است، افزود: این روضه‌ها نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور عزاداران فاطمی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پایان افزود: استفاده از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز مورد توجه خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار