کد خبر: ۷۵۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد:

اعلام آمادگی بیش از ۹ هزار نفر از كردستان در عرصه جهاد تبیین

حجت‌الاسلام رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از آمادگی ۹ هزار نفر از اين استان براي فعاليت در عرصه جهاد تبیین خبر داد.
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این اداره کل اظهار کرد: در راستای دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت گسترده در عرصه جهاد تبیین، این اداره کل با راه‌اندازی تارنمای نهضت کردستان، اقدام به ثبت نام افرادی از اقشار مختلف برای فعالیت در این عرصه  کرد که تاکنون ۹ هزار نفر اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه سایت نهضت کردستان در قدم اول برای انعکاس فعالیت تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد، اذعان داشت: در حال حاضر یک هزار و چهارصد تشکل دینی و مذهبی در استان کردستان فعال  و عضو این سایت هستند.

وی اعلام کرد: لازم است برای حضور حداکثری افراد جامعه در مقوله جهاد تبیین، تمام نهاد‌های انقلابی و فرهنگی مشارکت کنند و در این راستا گام‌های مؤثری بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: برای انجام فعالیت‌های مؤثر در عرصه جهاد تبیین؛ نهاد‌های فرهنگی استان از جمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و بسیج  با ادارات  تبلیغات اسلامی مشارکت خواهند داشت همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان  برای گفتگو با نسل جوان و نوجوان برنامه‌های متعددی تنظیم کرده است.

حجت‌الاسلام رازیانی در پایان سخنان خود  یادآور شد: ۳۰ مبلغ خارج از استان و ۳۰ مبلغ در استان، آمادگی دارند در هفته بصیرت، در دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه  استان در راستای جهاد تبیین فعالیت کنند، ضمن اینکه هفته بصیرت ۱۰۰ برنامه شاخص در ۱۰ شهرستان این استان اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار