کد خبر: ۷۵۶۹
در نشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا عنوان شد؛

تربیت دانش‌آموز نخبه انقلابی رویکرد مدارس صدرای ولایت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مدارس صدرا ازجمله مدارس با رویکرد تربیت دانش‌آموز نخبه انقلابی است که این اتفاق را در رتبه‌ها و عملکرد این مدارس در سطح استان و کشور شاهد هستیم.
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست هم‌اندیشی مدیران صدرای ولایت که با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد، اظهار داشت: در سند تحول کتاب‌های آموزش‌وپرورش اتفاقات خوبی رقم خورده است که لازم است دوره‌های آموزشی و به‌روز شدن اطلاعات را برای معلمان فراهم کرد.

حجت الاسلام حمید رفیعی در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌طور که خانواده به نمره دروسی مثل شیمی و ریاضی اهمیت خاصی قائل‌اند؛ لازم است با همان نگاه نسبت به تربیت فرزندان خود نیز اهمیت دهند که این ازجمله مؤلفه‌های نگاه تربیتی در مدارس صدرا است.

وی  در ادامه افزود: اردوهای تفریحی دانش آموزان که با اهداف تربیتی صورت می‌گیرد از ارکان مهم پرورش است که این مهم در مدارس صدرا به‌خوبی اجرا می‌شود و ارتباط مؤثر خانواده با مدرسه و دانش‌آموز به‌خوبی انجام می‌شود و در طول سال تحصیلی این ارتباط حفظ می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در این نشست اظهار کرد: متأسفانه بحث سند 2030 و در ادامه نیز تعطیلی مدارس به علت بیماری کرونا به مدت 3 سال و دور بودن دانش‌آموز از محیط مدرسه باعث تغییر الگوهای تربیتی در بحث پرورش دانش آموزان شده است و قطعاً بستر فضای مجازی حتی ازلحاظ آموزش نیز نتوانست خواسته‌های ما را برآورده كند.

ابوالقاسم اکبری در ادامه گفت: دغدغه‌های کمبود نیروی انسانی به گونه ایست که آغاز مهرماه امسال 2000 معلم نیاز استان بوده است و تلاش می‌کنیم به‌زودی با جذب معلمان جدید این مشکلات کاهش یابد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار