کد خبر: ۷۵۷۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

مبلّغين حافظان علم و آگاهي در جامعه هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: مبلّغين حافظان علم، دين و آگاهي در جامعه و هدایت مردم به سوی معارف اسلام ناب محمدی(ص) هستند.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفتگو با روابط عمومی اداره این شهرستان با اشاره به اهمیت تبلیغ توسط روحانیون اظهار داشت: تبليغ دين مخصوص مناسبت‌های خاص دینی و مذهبی نيست و مبلغین باید همواره در راستای اشاعه ارزش‌های دینی در جامعه تلاش کنند.

وی افزود: روحانيون در مساجد و روستاها بايد جوانان و نوجوانان را در مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي راهنمايي كنند و ضمن آسيب‌شناسي معضلات نسبت به پاسخگويي به شبهات اقدام نمايند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در ادامه گفت: كار تبليغ مباحث ديني بسيار سخت و حساس است و مبلّغان بايد با تمام تلاش، اين امر را با روش‌هاي درست انجام دهند.

وي عنوان کرد: رسالت روحانيان پاسداري از اعتقادات مردم بوده و بايد در جلسات مذهبي كه فرصتي مغتنم است، مسائل اعتقادي مطرح شده و شبهات پاسخ داده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پايان ياد آور شد: روحانيت فاضل بايد به مطالعه دقيق بپردازند و آموزه‌هاي ديني و اسلامي را به نسل جوان گوشزد كنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار