کد خبر: ۷۵۸۶
محمد جواد زهرایی بیان کرد:

هیئات مذهبی مهمترین مرجع و نقطه مرکزی جهاد تبیین هستند

رئیس کل سازمان تبلیغات استان تهران گفت: هیئات مهمترین مرجع جهاد تبیین اند و باید مانند دفاع مقدس که صحنه جنگ سخت دشمن بود حضور یافتند، در میدان نبرد رسانه‌ای و جنگ نرمی که جبهه باطل علیه جمهوری اسلامی برپا کرده نیز مجاهدانه به تبیین و روشنگری بپردازند
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبر گذاری نهضت، محمد جواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در نشست با شورای هیئات مذهبی  استان ضمن یاد آوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین گفت: هیئات مذهبی مهمترین مرجع و نقطه مرکزی جهاد تبیین هستند به دو دلیل، اول چهار رکن اصلی دارند که این چهار رکن عبارت اند از سخنرانان، مادحین، مسئولین هیئت و مردم، دلیل دوم این است که از همه قشر و آحاد جامعه که علاقه‌مند به اهل بیت هستند در این مجالس شرکت میکنند.

حجت الاسلام زهرایی همچنین بیان کرد:  هنگامیکه در مساله جهاد تبیین مورد خطاب مستقیم هستیم ، حتما به شکل دیگری از ما سوال می‌شود و ما نیز باید پاسخ قانع کننده داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: اساسا جهاد تبیین از دو بخش جهاد به معنای تلاش زیاد و مستمر در مقابله با دشمن و تبیین به معنی روشنگری و بیان واقعیت‌ها و تعیین مرز بین حق و باطل. در حال حاضر در پاسخ به تمام هجمه‌های وارده باید واقعیت‌ها بیان شود اعم از پیشرفت ها، اقدامات موثر و حتی خطا‌ها و ضعف ها. چرا که در این نبرد مردم ما محاصره تبلیغاتی شدند یعنی دشمن با رسانه در ذهن و قلب مردم نفوذ خواهد کرد و این نکته که ما در جنگ نرم هستیم در بیانات حضرت اقا از دهه ۷۰ مشخص و مورد تاکید بوده است.

در پایان رئیس اداره کل سازمان تبلیغات گفت: هیئت‌های شاخص باید در این جنگ رسانه‌ای نیز همانند دفاع مقدس حضور پیدا کنند. بخصوص در شهرستان‌ها این موضوع باید جدی‌تر و عیان‌تر پیگیری شود. اساسا ساختار هیئت استوار بر تبیین است، اهل بیت با جلسات روضه روشنگری و مبارزه با ظلم میکردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار